مشکل اساسی مردم لاهیجان عدم برخورداری از گاز شهری است


مشکل اساسی مردم لاهیجان عدم برخورداری از گاز شهری است

خبرگزاری تسنیم: خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه مردم باید طعم شیرین انقلاب اسلامی را با برطرف کردن معضل بیکاری، تورم و مشکلات دیگر بچشند، گفت: مهم‌ترین مشکل مردم لاهیجان عدم برخورداری از نعمت گاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لاهیجان،‌ حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: امام صادق (ع) رئیس مکتب تشیع بود و ایشان تمامی عمر بابرکت خود را در راه تبلیغ دین صرف کردند و با فعالیت‌های فرهنگی با بدعت گذاری‌ها در اسلام به مبارزه برخواستند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه این امام بزرگوار با علم خدادادی خود نزدیک به 4هزار نفر شاگرد در حوز‌های مختلف دینی تربیت کردند، افزود:ایشان جنگ نرم دشمن را تشخیص دادند و به خوبی مقابل آن ایستادند.

وی با اشاره به هجمه‌های شبانه روزی دشمنان ایران اسلامی علیه نظام و مردم و اینکه دشمنان به تحمیل جنگ دیگری به ایران کم میل نیستند، تصریح کرد: جنگ امروز تن به تن نیست و جنگ نرم است و اگر امام صادق(ع)  امروز بودند با ابزار جنگ نرم به مقابله می‌ایستادند.

عبدالله‌زاده با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام امروزه گروهی را علم می‌کنند که به نام اسلام به کشتار مسلمانان، مسیحیان و کردها  می‌پردازد، افزود: این‌ها پرورش یافته دامن یهود هستند و برای وارونه نشان دادن احکام اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور امروز بسیار پیشرفته و بازدارنده است تصریح کرد: صنعت دفاعی ایران با داشتن موشک‌هایی با بردهای چندهزار کیلومتری آن قدر پیشرفت کرده که چشم طمع دشمنان را کورکرده است.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با تصریح بر اینکه امروز مردم غزه و حزب الله لبنان ثابت کردند که با نداشتن سلاح‌های پیشرفته نیز می‌توان ارتش رژیم صهیونیستی را به زانو در آورد، افزود: این وعده خداوند در قرآن کریم است که اگر خدا را یاری کنید و ثابت قدم باشید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و تلاش دولتمردان در خدمت به مردم با بیان اینکه اگر خدمتی روی می‌دهد باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل مردم شهرستان لاهیجان عدم برخورداری از نعمت گاز است که امیدواریم گازرسانی نیز روزی همگانی شود.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه تسهیل کردن زندگی برای مردم نیز یکی دیگر از خواسته‌های به حق مردم از مسئولین است، گفت: البته نباید کتمان کنیم که مردم ایران در مصرف آب، نان، انرژی و سایر مورد اسراف می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) بدبین کردن مردم به جامعه و نظام جمهوری اسلامی توسط برخی مسئولین بدتر از کارهای منافقین و ضد انقلاب است، افزود: مردم باید طعم شیرین انقلاب اسلامی را با برطرف کردن معضل بیکاری، تورم و مشکلات دیگر بچشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon