تحریم‌های دشمنان با مقاومت مردم و دولت بی‌اثر می‌شود


تحریم‌های دشمنان با مقاومت مردم و دولت بی‌اثر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه صومعه‌سرا با وجود شهید و مقاومت سی و پنج ساله بعد از پیروزی انقلاب در برابر استکبار، بعضی افراد در داخل کشور می‌گویند در مقابل تحریم‌های کمرشکن استکبار نمی‌شود ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: خداوند نعمت‌هایی را به انسان‌ها عنایت کرده از سر اجبار نبوده بلکه خدا از سر لطف و مهربانی و محبت خویش نعمت‌های بی حد را به مخلوقات ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه خداوند توفقی شکرگزاری را به بندگان عنایت کرده تا سپاسگزار نعمت‌های وی باشیم، افزود: هر کس شکرگزار نعمت‌های خدا باشد یعنی خداوند به وی نظر دارد و دارای جا و مقام در نزد پروردگار است.

خطیب جمعه صومعه‌سرا گفت: خداوند به شکرگزاران آرامش و به کسانی که شکرگزار نیستنداضطراب عنایت می کند.

صدیقی به مقاومت مردم غزه در برابر دژخیمان روزگار اشاره و تصریح کرد: این مقاومت و ایستادگی درس بزرگی برای دنیا است که غزه با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح استادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این همه شهید و مقاومت سی و پنج ساله بعد از پیروزی انقلاب در برابر استکبار، بعضی افراد در داخل کشور می‌گویند در مقابل تحریم‌های کمرشکن استکبار نمی‌شود ایستادگی کرد.

امام جمعه صومعه‌سرا تاکید کرد: آن افراد نادان مردم غزه را ندیدند که چگونه با دست خالی در برابر استکبار مقاومت و ایستادگی کرد و پیروز میدان شد.

صدیقی اظهار کرد: ما باید از ایستادگی مردم مظلوم غزه درس دوباره‌ای بگیریم و افراد نادان بدانند که با ایستادگی در مقابل دشمن هیچ‌گاه شکست نخواهند خورد و همیشه پیروز میدان هستند.

وی به هفته دولت که از دوم تا هشتم شهریور است اشاره کرد و افزود: هفته دولت، یادآوری مجدد خط مشی دولت و نظام اسلامی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که از طرفی مردم تلاش‌های دولتمردان در اداره کشور را ارج بنهند و از طرف دیگر هم مسئولان بتوانند گزارشی از تلاش‌ها و نتیجه آن را برای مردم تشریح کنند، گفت: با عملکرد مثبت دولت و ارائه ان به مردم، آن‌ها با آرامش و امیدواری بیشتری به زندگی خود می‌پردازند.

صدیقی با بیان اینکه دو شهید باهنر و رجایی از مسئولان صادق نظام هستند، تصریح کرد: آن‌ها نمونه‌ای از دولتمردان مکتبی و مردمی در جمهوری اسلامی به شمار می رفتند که به دست ستون پنجم دشمن و منافقین به شهادت رسیدند و در کینه نفاق منافقان کوردل سوختند.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon