حضور مستند «عملیات ترور» در جشنواره فیلم مقاومت

حضور مستند «عملیات ترور» در جشنواره فیلم مقاومت

خبرگزاری تسنیم: آرت اولیور، شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا و معاون نامزد آزادی‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۰۰، از حضور فیلم مستند «عملیات ترور» در جشنواره فیلم مقاومت که قرار است ۳۱ شهریور تا ۷ مهر برگزار شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آرت اولیور، شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا و معاون نامزد آزادی‌خواه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2000، از حضور فیلم مستند «عملیات ترور» در جشنواره فیلم مقاومت که قرار است 31 شهریور تا 7 مهر برگزار شود، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره دهمین جشنواره‌ای خواهد بود که این فیلم در آن شرکت کرده است، گفت: کمیته انتخاب جشنواره فیلم مقاومت مستند «عملیات ترور» را در بخش اصلی بین‌الملل این جشنواره انتخاب کرده‌اند.

وی پیش از این در مورد این مستند و ویژگی‌های آن گفته بود: تعداد محدودی از آمریکایی‌ها هستند که روی واقعه 11 ستامبر تحقیق کردند تا بدانند واقعاً چه اتفاقی افتاده است و تنها تعدادی مستند دراینباره ساخته شده است. از آنجایی که تعداد زیادی از مردم از فیلم‌های سینمایی بخصوص فیلم های اکشن خوش‌شان می‌آید با خرید دی وی دی «عملیات ترور» و نمایش آن برای خانواده و دوستانشان، به واقعیات این حادثه پی خواهند برد.

اولیویر افزوده بود: ما برای ساخت این مستند بودجه کافی نداشتیم و آن را تنها با 100 هزار دلار ساختیم؛ از این‌رو هیچ گاه نمی‌توانیم این اثر را با آثار هالیوودی مقایسه کنیم.

لازم به ذکر است این کارگردان قصد دارد فیلمی را با موضوع راشل کوری، دختر آمریکایی کشته شده در فلسطین اشغالی  بسازد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران