مجاهدان کرانه باختری پیام مقام معظم رهبری را دریافت کرده‌اند


مجاهدان کرانه باختری پیام مقام معظم رهبری را دریافت کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار با بیان اینکه سران رژیم غاصب صهیونیستی روحیه خود را در مقابل حملات حماس از دست داده‌اند گفت: مجاهدان کرانه باختری پیام مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه خود را تجهیز و تسلیح کنند دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار که با حضور جمعی از نمازگزاران در حسینیه این شهر اقامه شد با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: جهان اسلام در روز شهادت این امام عزیز، جامه سیاه به تن کرده است.

وی با تبریک آغاز هفته دولت گفت: همه اعضای دولت باید مانند شهیدان رجایی و باهنر در مسیر ولایت گام بر دارند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و در جهت کاستن مشکلات معیشتی، اشتغالزایی، کنترل تورم و رعایت آداب روابط خارجی در عرصه بین‌الملل تلاش کنند.

امام جمعه بیجار با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا به عنوان رأس نظام سلطه در جهان با ایران خاطر نشان کرد: این دشمنی از گذشته وجود داشته است و همچنان استمرار دارد و تنها راه عقب راندن آن بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بالا بردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر پایبندی به اصول، ارزش های دینی و پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان راهی برای اقتدار بخشیدن به ایران در مقابل آمریکا گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری از دولت ایران حمایت می‌کند، مسئولان نیز موظف به حمایت دولت هستند زیرا مشکلات و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران، هم مردمی و هم دولتی است و باید در کنار دولت تا رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند.

حجت‌الاسلام مرادی بر انتخاب وزرای ارزشی از سوی دولت تاکید کرد و افزود: وزرایی که برای خدمتگزاری به مردم انتخاب می شوند باید وزرایی باشند که مانند شهیدان رجایی و باهنر، انگلیس و آمریکا به خونشان تشنه باشد نه اینکه با اقدامات خود حمایت دشمن را نسبت به خود جلب کنند.

وی آغاز مجدد جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی را لکه ننگی برای صهیونیست‌ها دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در قالب مذاکرات خواستار به دست آوردن امتیازات و تغییر موضع جهانی به نفع خود بود که با شکست مواجه شد و مجددا شروع به کشتار مردم بی گناه غزه کرد.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه سران رژیم غاصب صهیونیستی روحیه خود را در مقابل حملات حماس از دست داده‌اند خاطر نشان کرد: این رژیم کودک کش متوجه شده است که مجاهدین کرانه باختری پیام مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه خود را تجهیز و تسلیح کنند دریافت کرده‌اند.

وی با تبریک به مناسبت انتصاب مجدد رئیس قوه قضائیه در مقام ریاست این قوه خواستار رعایت توصیه مقام معظم رهبری در خصوص پیشگیری از جرم، کم شدن اطاله دادرسی، اجرای عدالت و پناه گاه شدن دادگستری در مقابل مظلوم از سوی این مسئول شد.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به فریاد اعتراض به نابرابری صد ساله نژادپرستی در آمریکا تصریح کرد: رویه ای که آمریکا در پیش گرفته است آبروی بین‌المللی را از آن سلب خواهد کرد هرچند که آمریکا آبرویی در جهان ندارد.

وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد و تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک و صنعت دفاعی افزود: رزمندگان اسلام با تقویت بنیه دفاعی زمینه ساز مایوس شدن دشمنان اسلام شده‌اند.

امام جمعه بیجار با تاکید بر عمل به امر به معروف و نهی از منکر خواستار حضور پرشور مردم شهرستان بیجار در یادواره شهدای 450 شهید و سردار گرانقدر دوران دفاع مقدس در اول شهریور شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon