کسب ۲ مدال توسط دوندگان کردستانی در لیگ برتر کشور


کسب 2 مدال توسط دوندگان کردستانی در لیگ برتر کشور

خبرگزاری تسنیم: تیم شهرداری سنندج در نخستین روز از مسابقات لیگ برتر دوومیدانی باشگاه های کشور به یک نشان طلا و یک نشان برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در نخستین روز از سومین مرحله هجدهمین دوره لیگ برتر دوو میدانی مردان باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی اختصاصی دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران، تیم دوومیدانی شهرداری سنندج به عنوان نماینده استان کردستان 2 مدال ارزشمند را کسب کرد.

این مرحله از مسابقات به منظور کسب حد نصاب ‌های تعیین شده برای شرکت در بازی ‌های آسیایی اینچئون 2014 کره جنوبی از سوی دوومیدانی ‌کاران ملی‌پوش، دارای اهمیت ویژه ای بود.

بر این اساس در رقابت‌های دوی 110متر بامانع، میلاد سیار ملی پوش و رکورد دار این ماده کشور از تیم شهرداری سنندج موفق شد با ثبت زمان 14.10 صدم ثانیه، همانند مرحله دوم این مسابقات عنوان قهرمانی و نشان ارزشمند طلا را کسب کند.

در ماده 4 در 100 متر امدادی تیم شهرداری سنندج با ترکیب میلاد سیار، سینا محمدی، سامان دستمرد و آرمین سبحانی پس از تیم های نفت تهران و خلیج فارس بوشهر و با ثبت زمان 42.86 صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد و یک نشان برنز را در این مسابقات به دست آوردند.

هدایت و مربیگری تبم دوومیدانی شهرداری سنندج بر عهده فردین محمدزاده است و رضا نصراللهی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

سومین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی مردان باشگاه های کشور به مدت 2 روز، 30 و 31 مردادماه 93 در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار و عصر امروز با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود خاتمه می دهد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon