دین اسلام بر پایه اتحاد و همدلی بنا شده است


دین اسلام بر پایه اتحاد و همدلی بنا شده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز گفت: دین اسلام بر پایه برادری، اتحاد و همدلی بنا شده است و غیر از این چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که با حضور انبوه نمازگزاران مومن و متعهد سقزی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، از همکاری مردم این شهرستان در هفته جاری برای کمک به مردم مظلوم غزه و کردهای آواره عراقی که توسط دشمنان دین و قرآن مورد انواع تجاوز و کشتار قرار گرفته‌اند تقدیر کرد.

وی گفت: دین اسلام بر پایه برادری، اتحاد و همدلی بنا نهاده شده است و غیر از این چیز دیگری نمی‌تواند باشد و هر کس جز این بگوید به اسلام اعتقادی ندارد.

امام جمعه سقز تصریح کرد: متاسفانه امروز به نام دین در بسیاری از کشورهای مسلمان جهان اتفاقات زیادی از جمله مسلمان کشی صورت می‌گیرد که این کار هیچ سنخیتی با دین اسلام ندارد و از نظر قرآن مردود است.

وی گفت: باید مسلمانان به اصول دین پایبند باشند و فریب بعضی افکار که از نظر دین اسلام نهی شده است را نخورند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی ایران در این خطه از میهن اسلامی اقدامات خوبی را برای توسعه همه جانبه شهرستان انجام داده است اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم که باید مسئولان تلاش بیشتری را انجام دهند.

ماموستا حسین‌زاده با اشاره به اینکه، انسان به لحاظ برتری بر تمام موجودات دارای عقل و افکار قوی است افزود: باید فرد مسلمان در راه دین اسلام و کمک به هم‌نوعان خود که فراهم کننده رضایت خداوند است حرکت کند.

وی اجتماع اسلامی را یک اجتماع دینی و الهی دانست و گفت: باید فرد مسلمان در اجتماع خود مایه خبر و برکت باشد و همه از دست او راضی باشند و خداوند انسان راستگو و درستکار را رستگار خواهد کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon