هاموند: منطقی نیست که به شراکت با اسد بیندیشیم

هاموند: منطقی نیست که به شراکت با اسد بیندیشیم

خبرگزاری تسنیم:انگلیس هرگونه گفت‌وگو با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را برای مقابله با دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) بسیار بعید دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه  انگلیس گفت: منطقی نیست که به شراکت با رئیس جمهور سوریه بیندیشیم.

با افزایش فشارهای بین الملل بر غرب به منظور مقابله و برخورد با گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس تنها راه موجود برای مقابله با " داعش " را همکاری با دولت عراق قلمداد کرد و اندیشه گفت‌وگو با دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را برای تحقق این مهم بسیار بعید دانست.

وزیر خارجه انگلیس در این باره به رادیو بی بی سی گفت: شاید از نظر برخی این مساله که هر دو طرف در حال مبارزه با دشمنی مشترک هستیم مساله‌ای جالب باشد، اما این امر نمی تواند از ما برای او ( بشار اسد ) هم پیمان بسازد، حتی تنها فکر کردن به این موضوع هم نشان می دهد این اندیشه بسیار اشتباه و دور از باور خواهد بود، سوای این باید گفت: این اندیشه به دور از منطق است و گام نهادن در چنین مسیری هم بسیار کار اشتباهی خواهد بود.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان