آب شرب اصفهان از نظر بهداشتی مورد تأیید است


آب شرب اصفهان از نظر بهداشتی مورد تأیید است

خبرگزاری تسنیم: مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان گفت: با وجود مشکل صورت گرفته در تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان، آب شرب اصفهان از نظر بهداشتی مورد تأیید بوده و هیچ مشکلی ندارد.

مهدی رفیعی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به مشکل ایجاد شده در مسیر تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه با رفع مشکل تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان، تیم‌های نظارتی بهداشت محیط در حال چکاب و نمونه‌برداری از آب خروجی تصفیه‌خانه هستند.

وی درباره وضعیت بهداشتی آب تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان با توجه به مشکلی که در روند تصفیه آب این تصفیه‌خانه به وجود آمده، افزود: که خوشبختانه آب از نظر بهداشتی مورد تأیید است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه منابع آبی موجود که در شهر اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تحت کنترل بوده و در هر صورتی، آب شرب اصفهان مورد تأیید بوده و از نظر بهداشتی مشکلی ندارد.

به گزارش تسنیم، به دلیل بروز یک مشکل در تصفیه‌خانه باباشیخ‌علی اصفهان، توزیع آب در شبکه آب کلانشهر اصفهان دچار مشکل شده بود و از ظهر امروز برای ساعاتی آب دچار مشکل شد که این مسئله سبب قطعی آب در بخش عمده مناطق شهری اصفهان شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon