اسرائیل با مدیریت مصر فرماندهان «القسام» را ترور کرد

اسرائیل با مدیریت مصر فرماندهان «القسام» را ترور کرد

خبرگزاری تسنیم: سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد یک تیم امنیتی وابسته به دستگاه اطلاعاتی مصر، رژیم صهیونیستی را از مکان استقرار سه فرمانده شاخه نظامی جنبش «حماس» مطلع کرده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «پانوراما الشرق الاوسط»، سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر به نقل از منابع فلسطینی به ویژه منابعی در میان جنبش حماس در نوار غزه نوشت یک تیم امنیتی وابسته به دستگاه اطلاعاتی مصر سه فرمانده «گردان‌های قسام» را به شهادت رساند، تیم امنیتی مصر، اسرائیل را از مکان این فرماندهان در حالی‌که آماده استقبال از این تیم بود، مطلع کرد. قرار بود تیم امنیتی مصر و فرماندهان گردان‌های قسام در این دیدار درباره برخی توافق‌های قبلی که بین سازمان اطلاعاتی مصر و دستگاه امنیتی گردان‌های قسام، حاصل شده بود، گفت‌وگو کنند.

سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر به نقل از این منابع حماس خاطرنشان کرد گردان‌های قسام معتقد هستند ارتش مصر تحت نظارت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» هستند و تیم امنیتی مصر نیز بر اساس دستورات مستقیم «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهوری این کشور اقدام کرده است.

«زیدان القنائی» عضو دفتر مشاوره‌ سازمان مذکور خواست هر چه سریع‌تر تحقیقاتی درباره اتهامات وارده به دستگاه امنیتی مصر مبنی بر مدیریت ترور فرمانده حماس و قسام و مطلع ساختن تل‌آویو از مکان این فرماندهان، صورت گیرد.

رژیم صهیونیستی از هفتم ژوئیه گذشته جنگی همه‌جانبه علیه ساکنان بی‌دفاع نوار غزه آغاز کرده است که طبق گزارش منابع متعدد، مصر، امارات و عربستان سعودی از این جنگ حمایت و حتی پشتیبانی مالی می‌کنند.

براساس این گزارش، سه تن از فرماندهان قسام، بامداد روز پنجشنبه در جریان بمباران یک منزل در شهر رفح توسط ارتش صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان