تظاهرات موافقان و مخالفان پارلمان در لیبی

تظاهرات موافقان و مخالفان پارلمان در لیبی

خبرگزاری تسنیم: برخی شهرهای لیبی، روز جمعه شاهد تظاهرات‌های موافقان و مخالفان مجلس نمایندگان این کشور بود.

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «آسوشیتدپرس»، تظاهراتی، روز جمعه در برخی مناطق «طرابلس» پایتخت لیبی برگزار شد و شرکت کنندگان در آن شعارهایی در حمایت از عملیات موسوم به «الکرامه» که «خلیفه خفتر» فرماندهی آن را بر عهده دارد، سر دادند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات عملیات تروریستی در شهرهای مختلف را محکوم و خواستار توقف درگیری‌های شبه‌نظامیان مسلح شدند. آنها در شعارهای خود حمایت کامل خود را از مجلس نمایندگان لیبی در عبور از این مرحله بحرانی کشورشان، اعلام کردند.

همزمان، تظاهرات‌های دیگری در شهرهای «مصراته»، «بنغازی»، «سبها» و «غریان» برگزار شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات‌های اعتراضی به عملیات «الکرامه» اعلام، بر حمایت خود از عملیات «فجر» لیبی تأکید و حملات هوایی علیه منطقه «وادی الربیع» را محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان در این شهرها به رسمیت نشناختن تصمیمات پارلمان را خواستار شدند و اعلام کردند درخواست پارلمان برای مداخله خارجی‌ها خیانت به خون شهدای17 فوریه است و خون شهدا پایمال نمی‌شود.

تظاهرات‌کنندگان مخالف پارلمان لیبی تشکیل دولت بحران با حضور انقلابیون واقعی و شفاف‌سازی درباره حملات هوایی منطقه وادی الربیع را خواستار شدند و تأکید کردند لیبیایی‌ها بعد از انقلاب فوریه‌، با بازگشت حکومت نظامی مخالفت خواهند کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان