یادگاری‌های یک شهید اقتدار برای همسرش +عکس

یادگاری‌های یک شهید اقتدار برای همسرش +عکس

خبرگزاری تسنیم: آنچه خود به عنوان داشته‌هایی از همسر نگاه داشته‌است تا وقت و بی وقت با دیدن آن‌ها از او و خاطراتش یادی کند وسایل ساده‌ای است که هنوز بعد از گذشت ۳ سال از شهادت همسر بوی مهربانی‌های او را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، داشته‌هایش از همسر شهیدش که در مادیات نمی‌گنجد. فراتر از چند برگ نوشته و عکس و وسایل شخصی‌ست. خاطرات، خوبی‌ها، عقاید و تفکراتش همه جزء یادگاری‌هایی‌ست که امروز در دل همسر یادش را زنده نگه می‌دارد.

«آمنه صیادی» متولد 1366 همسر «شهید علی اصغر منصوریان» یکی از شهدای اقتدار است که 5 سال زندگی مشترک را در کنار او تجربه کرده است. 5 سالی که بهترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات را برایش رقم زد. او می‌گوید به خاطر افسردگی که بعد از شهادت علی اصغر به سراغش آمد و درد فراقی که ذره ذره او را آب می‌کرد، اکثر یادداشت‌ها، دست نوشته‌ها و لباس‌های همسرش را جمع کرده و در نقطه دور از دسترسی گذاشته تا فقط در آینده برای فرزندی که امروز 4/5 سال بیشتر ندارد یادگاری‌های یک پدر را بسازد. و آنچه خود به عنوان داشته‌هایی از همسر نگاه داشته‌است تا وقت و بی وقت با دیدن آن‌ها از او و خاطراتش یادی کند وسایل ساده‌ای است که هنوز بعد از گذشت 3 سال از شهادت همسر بوی مهربانی‌های او را می‌دهد. وسایلی که در عین سادگی و روزمرگی چون روزی در دست‌های شریک زندگی‌اش دست به دست می‌شده، حالا رنگی از خاطرات او را دارد. ساعت مچی، تسبیح، حرز، کارت شناسایی بسیج و... یادگاری‌های او از همسر شهیدش است.

شهید «علی‌اصغر منصوریان» متولد 1362 بود. وی یکی از شهدای اقتدار است که از پاسداران جهاد خودکفایی بود که در پادگان شهید مدرس سرپرستی سوخت رسانی موشک را برعهده داشت. او در سن 28 سالگی در 21 آبان سال 1390 همزمان با شب عید غدیر خم به همراه سردار حاج حسن طهرانی مقدم و پاسداران جهاد خودکفایی سپاه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران