سیمئونه: قهرمانی در سوپرجام مایه افتخار من است/ از داور عذرخواهی می‌کنم


سیمئونه: قهرمانی در سوپرجام مایه افتخار من است/ از داور عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا، بابت حرکات جنجالی‌اش در اعتراض به داور عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه پس از پیروزی خانگی شاگردانش برابر رئال مادرید و قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، گفت: این قهرمانی برای من، هواداران اتلتیکو و همه بازیکنان تیم مایه مباهات است و پاداشی برای تلاش‌ها و زحماتی که کشیده‌ایم، بود.

وی افزود: 10،15 دقیقه اول بازی برای ما بسیار خوب بود اما نه فقط در ویسنته کالدرون بلکه در سانتیاگوبرنابئو هم ما خوب کار کردیم و به لطف آن توانستیم قهرمان سوپرجام شویم.

سیمئونه در جریان بازی به خاطر اعتراض شدید به تصمیمات داور و همچنین درگیری با داور چهارم اخراج و به سکوها فرستاده شد. او در کنفرانس خبری پس از بازی به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد و گفت: مراتب عذرخواهی خود را به خاطر اشتباهی که مرتکب شدیم اعلام می‌کنم و می‌دانم نباید چنین حرکتی را انجام می‌دادم. فریاد‌های من فقط به خاطر این بود که خوانفران بتواند سریع به زمین بازی برود و داور به خاطر آن مرا از زمین بیرون کرد. تنش بازی مرا تحت تاثیر قرار داده بود. اگر داور را آزرده خاطر کرده‌ام از او عذر می‌خواهم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید عنوان کرد: سوپرجام، عنوانی بود که بسیاری از ما در اتلتیکومادرید قهرمانی در آن را تجربه نکرده بودیم و به همین دلیل از کسب آن بسیار خوشحالیم. این قهرمانی به ما انگیزه می‌دهد و زندگی با انگیزه وضعیت همه ما را بهتر می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon