مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد/ اکنون انتظار مردم کار و شجاعت بیشتر است

مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد/ اکنون انتظار مردم کار و شجاعت بیشتر است

خبرگزاری تسنیم: تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت:مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد ولی سرمایه بزرگ دولت اعتماد و امید به فرزندانش در کابینه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: سخن گفتن بعد از رئیس جمهور کمی سخت است چرا که وی تسلط بسیار حکیمانه‌ای دارد.

وی افزود: دولت یازدهم باعث و زمینه ساز پیدایش امید بسیار ارزشمند در جامعه بوده و این امید، بزرگترین سرمایه‌ دولت است.

تولیت حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد ولی سرمایه بزرگ دولت اعتماد و امید به فرزندانش در کابینه است، امیدی که با فکر و حکمت، به شجاعت در تصمیم گیری تبدیل شده و این نکته کانونی دولت است.

سید حسن خمینی اضافه کرد: وجود امید در جامعه باعث شده مردم روزهای سخت را به روزهای امیدبخش بسپارند و اکنون انتظار مردم کار و شجاعت بیشتر است.

وی با بیان اینکه شجاعت امام (ره) او را متمایز می‌کرد، اظهار داشت: امام در برابر متحجرین و زورگویان و دشمنان داخلی شجاعت داشت و امروز بیشتر اعضای دولت نیز شجاعت دارند و مورد اقبال مردم هستند. امیدواریم کارهای خوبی انجام شود تا نظام را از خطرات عبور دهیم و به تعبیر مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی در این لحظات سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon