استیلی: نسبت به تیمی که خیلی دیر جمع شده امتیازات خوبی کسب کردیم

استیلی: نسبت به تیمی که خیلی دیر جمع شده امتیازات خوبی کسب کردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: نسبت به تیمی که خیلی دیر جمع شده و جوان است امتیازات خوبی کسب کردیم و مطمئنا در ادامه بهتر هم می‌شویم.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال راه‌آهن قبل از بازی روز دوشنبه با ملوان گفت: مقابل ذوب‌آهن بسیار خوب کار کردیم و توانستیم در زمینِ این تیم قدرتمند با بازیکنان جوان عملکرد مناسبی به نمایش بگذاریم. 4 بازیکن ما در بازی مقابل ذوب‌آهن زیر 23 سال بودند که نکته مثبتی است. برای دیدار با ملوان نقاط ضعف‌مان را پوشش دادیم و می‌دانیم بازی سختی با این تیم داریم. ملوان مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و 3 امتیاز را با شایستگی کسب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه تا هفته چهارم 4 امتیاز کسب کرده، راضی است یا خیر، عنوان کرد: نسبت به تیمی که خیلی دیر جمع شده و جوان است امتیازات خوبی کسب کردیم و مطمئنا در ادامه هم بهتر و روان‌تر می‌شویم.

سرمربی تیم راه‌آهن درباره وضعیت ورزشگاه اکباتان خاطرنشان کرد: شرایط ورزشگاه اکباتان خوب است و فقط احتیاج دارد تا کمی چمن آن کوتاه شود. خوشبختانه مسئولان باشگاه راه‌آهن در این مورد کمال همکاری را دارند.

استیلی در خصوص اینکه راه‌آهنی‌ها خواستار تغییر زمان دیدار با ملوان شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در ساعت 18 گرمای زیادی وجود دارد و همچنین با توجه به اینکه نورافکن‌های ورزشگاه اکباتان توانایی این را دارد بازی در ساعات پایانی روز برگزار شود به سازمان لیگ نامه‌ای نوشتیم تا در صورت امکان بازی با ملوان ساعت 19 برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه راه‌آهن قصد اضافه کردن بازیکنی را به فهرست خود دارد یا خیر گفت: فعلاً قصد چنین کاری نداریم اما در پست دفاع میانی به علت کمبود بازیکن دنبال گزینه خوبی هستیم به خاطر همین چند بازیکن ایرانی و خارجی را مدنظر داریم. یکی دو بازیکن خارجی به تمرینات ما آمدند اما نتوانستند انتظاراتمان را برآورده کنند.

استیلی در پایان در مورد وضعیت مالکیت این باشگاه به تسنیم گفت: منتظر هستیم با کمک دادستان کل کشور مسئله مالکیت نهایی شود. راه‌آهن تنها باشگاهی است که پس از گذشت 4 هفته از لیگ هنوز به بازیکنانش پولی نداده و حتی نتوانستیم به بازیکن خارجی خود هم پول بدهیم که مسئله مهمی است. باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این مدت بسیار خوب تمرین کردند و حواسشان به موفقیت تیم بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon