ادغام ۱۵ تا ۲۰ اتحادیه تا پایان سال/تغییر ساعت کار اصناف نیاز به کارشناسی دارد

ادغام 15 تا 20 اتحادیه تا پایان سال/تغییر ساعت کار اصناف نیاز به کارشناسی دارد

خبرگزاری تسنیم: نایب رییس اتاق اصناف تهران گفت: ادغام اتحادیه‌های هم‌گن و تعیین اصلاح رسته‌های اتحادیه ها کار مثبتی است که این کار خروجی بهتری نسبت به روند فعلی خواهد داشت.

ابراهیم درستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: ادغام اتحادیه‌های هم‌گن و اصلاح رسته‌های اتحادیه‌ها در راستای سهل کردن فعالیت به یک پروسه زمانی 6 ماه نیاز دارد.

وی ادامه داد: اتحادیه هایی که لازم و ملزوم هم هستند برای آن‌که مدیریت کار از یک نقطه صورت گیرد بهتر است با کارشناسی دقیق ادغام شوند.

رییس اتحادیه صوتی و تصویری و تلفن همراه تهران بیان کرد: هرچه شاخه‌های مدیریتی بیش‌تر باشد آسیب‌های آن بیش‌تر خواهد بود از این رو باید کمیسیون‌های تخصصی افزایش یابد که خروجی بهتری دارد.

درستی با بیان این که 138 اتحادیه در تهران وجود دارد، گفت: 15 تا 20 اتحادیه هم‌گن در مرحله اول ادغام خواهند شد که تا پایان سال‌جاری هدف، چگونگی ادغام و نوع اتحادیه ها مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که شورای گفت‌و‌گو در نظر دارد تغییر ساعت کار اصناف را در راستای کاهش مصرف انرژی دنبال کند گفت: باید در این زمینه کار کارشناسی صورت گیرد و این در حالی است که تنها واحدهای صنفی خوراکی ساعت‌های زیادی مشغول به فعالیت هستند.

درستی تاکید کرد: نباید ساعت کار برخی واحدهای صنفی مانند واحدهای خوراکی بین شهری را دستخوش تغییر کرد زیرا این واحدها در مسیر بین شهری بسیار حائز اهمیت هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه