رباتیک ساخته شده جنگی کودکان گیلانی در حمایت از کودکان فلسطینی + تصاویر


رباتیک ساخته شده جنگی کودکان گیلانی در حمایت از کودکان فلسطینی + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: مسابقات رباتیک آزاد مدارس غرب گیلان به منظور حمایت از کودکان مظلوم فلسطین در رده سنی زیر ۱۳ سال با حضور بیش از ۶۴ نفر شرکت کننده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فومن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، مسابقات رباتیک آزاد مدارس انزلی، فومن، رضوانشهر و صومعه‌سرا در رده سنی زیر 13 سال با حضور بیش از 64 نفر شرکت کننده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فومن برگزار شد.

در این مسابقات که در سه بخش جنگجو، تعقیب خط و رالی برگزار شد، ربات‌های جنگجو بیشترین توجه تماشاگران را به خود جلب کردند زیرا این ربات‌ها با هدف حمایت از کودکان غزه و جنگیدن با اسرائیل با آرم اعلام انزجار کودکان ایرانی از دشمن صهیونیست بود.

این مسابقه به منظور افزایش اعتماد به نفس و پرورش و خلاقیت فکر و رشد و نوآوری را به همراه داشت و در پایان به نفرات برتر و خلاق جوایزی اهدا شد.

 کودکان گیلان به مسابقات رباتیک آمده بودند اما نه فقط برای شرکت در مسابقه و نه فقط برای اینکه توان خود را به رخ حریفان بکشند، که آمده بودند تا از توانمندی‌های خود برای یاری هم‌نوع استفاده کنند و نشان دهند که نسبت به آنچه در اطرافشان و برای دیگر انسانها رخ می‌دهد، بی‌اعتنا نیستند. کودکی با ربات جنگی خود آمده بود تا به کودکان غزه بگوید که جلوی دشمن بایستند و با اسرائیل مقابله کنند و سرزمین خود را نجات دهند و کودکی دیگر  از ربات کوچکش می‌گفت که اگر واقعاً جنگی شود به مبارزه با صهیونیست‌ها خواهد رفت و کودکان فلسطینی را از چنگال غاصبان غزه نجات خواهد داد.

گزارش از زلیخا صفری

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon