فعالان مساجد کردستان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد اعزام می‌شوند


فعالان مساجد کردستان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعزام ۶۰ نفر از مدیران مسئول و فعالان کانون های مساجد استان برای شرکت در همایش اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،کامل گلباغی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: 60 نفر از مدیران مسئول و اعضای فعال کانون های مساجد این استان شامل 40 برادر و 20 خواهر برای شرکت در همایش اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: در مرحله اول 40 نفر از برادران از 6 شهریور تا 11 شهریور به مدت چهار روز در کارگاه های مختلف آموزشی هفتمین دوره همایش اندیشه های آسمانی که توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه آموزش داده می شود شرکت می کنند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان تصریح کرد: در مرحله بعد نیز 20 نفر از خواهران فعال عضو کانون های مساجد از 21 شهریور تا 26 همین ماه برای شرکت در این دوره آموزشی به مشهد اعزام می شوند.

وی گفت: نقش فعالان فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، شاخص های تشکیلات انقلابی و نقش رسانه در سبک زندگی اسلامی از جمله شاخص هایی است که در این همایش مطرح می شود.

گلباغی، کادرسازی برای انقلاب اسلامی، ارائه الگو، رسیدن به فرانمای انسان طراز در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی، ارائه چارچوب مفاهیم کلی تشکیلات انقلاب و عرصه فعالیت‏‌های فرهنگی، آشنایی با منظومه فکری مقام معظم رهبری و آشنایی با سیره شهدا به عنوان مصادیق ره‌یافتگان به عقل معاش حسینی از مهمترین اهداف هفتمین دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگروه‌های مشورتی با برنامه‎های متنوع، آشنایی با الگوها، فرصت‎های مطالعاتی، حلقه‏‌های مباحثاتی، فضاسازی و استفاده از زبان هنر، استفاده از ذخایر انقلاب و نظام در جبهه سخت و نرم و بهره‎گیری از فضای معنوی و نورانی هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت از برنامه‌‏های این دوره آموزشی است.

هفتمین دوره آموزش فرهنگی اندیشه‏‌های آسمانی 7 تا 25 شهریورماه امسال با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon