گیلان قهرمان مسابقات تکواندو جام مقاومت اسلامی در سنندج شد


گیلان قهرمان مسابقات تکواندو جام مقاومت اسلامی در سنندج شد

خبرگزاری تسنیم: تیم تکواندو گیلان با کسب ۷۰ امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات جام مقاومت اسلامی به میزبانی شهرستان سنندج دست یافت، مازندران با ۵۳ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و البرز با ۴۷ امتیاز رتبه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی گرامی‌ داشت یاد و خاطره پیشمرگان مسلمان کُرد، در رشته تکواندو با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به میزبانی سالن ورزشی دانشگاه کردستان، شامگاه دیروز جمعه 31 مردادماه 93 در شهرستان سنندج خاتمه پذیرفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه مسابقات تکواندو رده سنی نوجوانان قهرمانی بسیج کشور، رقابت‌های اوزان زوج برگزار و در پایان نفرات برتر معرفی و چهره تیم های قهرمان شناخته شدند.

در وزن دوم، 48- کیلوگرم سید حسن موسوی از کرمانشاه عنوان نخست را از آن خود کرد، ابراهیم فتحی از استان تهران در مکان دوم ایستاد، پدرام شریعتی از البرز و علی بابایی از گیلان با ایستادن بر سکوی سوم مشترک مدال برنز را کسب کردند.

در وزن چهارم 55- کیلوگرم، محمد حسین صدیقی از گیلان نشان طلا را کسب کرد، رضا رمضانی از مازندران به مدال نقره دست یافت، آرمین جمشیدزاده از اردبیل و غفور خیرالهی از کرمانشاه مقام سوم مشترک را کسب و نشان برنز را بر گردن آویختند و در وزن ششم 63- کیلوگرم حسن بابانژاد از گیلان، علیرضا علیاری از البرز، علی یاری زاده از ایلام و امیر سپند معصومی از خراسان شمالی به ترتیب مدال های طلا، نقره و برنز را در مسابقات جام مقاومت اسلامی در سنندج کسب کردند.

در پایان مسابقات وزن هشتم 73- کیلوگرم رضا اسماعیلی از تهران بزرگ مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد، محمد فلاح از گیلان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، محمدرضا حسنی از زنجان و مهدی نجفی از اردبیل مقام سوم مشترک و مدال برنز را کسب کردند و در وزن دهم 78+ کیلوگرم محمد فقیر آزاد از گیلان گردن آویز طلا را به دست آورد، پیمان علی محمدی از مازندران در مکان دوم ایستاد، امید خدمتگزار از استان تهران و ابوالفضل طالبی از زنجان مقام سوم مشترک و مدال برنز را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها تیم تکواندو نوجوانان گیلان با کسب 70 امتیاز، مقتدرانه عنوان قهرمانی تیمی از به دست آورد، مازندران با کسب 53 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم های البرز با کسب 47 امتیاز، کرمانشاه با کسب 43 امتیاز، زنجان با کسب 39 امتیاز و استان تهران با کسب 30 امتیاز به ترتیب در مکان سوم تا ششم قرار گرفتند. 

مسابقات جام مقاومت اسلامی، گرامی داشت یاد و خاطره پیشمرگان مسلمان کرد در رشته ورزشی تکواندو، با حضور 254 تکواندوکار نوجوان در قالب 29 تیم از 28 استان سراسر کشور برگزار و در مجموع 320 شرکت کننده در رقابت های قهرمانی بسیج کشور در سالن ورزشی دانشگاه کردستان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon