خیز تراکتور برای فرار از حواشی

خیز تراکتور برای فرار از حواشی

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازان پس از شکستی که هفته قبل مقابل پدیده متحمل شدند این بار باید در دیدار خانگی خود مقابل صبا به برتری دست‌یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم تراکتورسازی در پنجمین دیدار خود در پیکارهای لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس مقابل تیم صبا قرار می‌گیرد.

شاگردان رسول خطیبی باوجود تمام انتقاداتی که بود قبل از آغاز فصل در تورنمنت 4 جانبه جام شهدا به مقام قهرمانی دست‌یافتند و باروحیه خوبی گام به لیگ برتر گذاشتند.

پس‌ازآن سرخ پوشان فوتبال آذربایجان موفق شدند در نخستین دیدار خود در لیگ مقابل فولاد خوزستان قهرمان دوره گذشته لیگ برتر به برتری دست یابند و با این پیروزی تا حدودی منتقدان خود را به سکوت دعوت کنند.

در ادامه تراکتورسازان راهی اصفهان شدند تا مقابل ذوب‌آهن این شهر قرار گیرند و در این دیدار خارج از خانه یک امتیاز باارزش کسب کردند و دست‌پر به تبریز بازگشتند.

شاگردان خطیبی در دومین دیدار خانگی خود این بار مقابل ملوان به پیروزی دست‌یافتند تا امتیازات کامل را از بازی‌های خانگی خود کسب کرده باشند.

سرخ پوشان در چهارمین دیدار خود مقابل تیم تازه لیگ برتری شده پدیده قرار گرفتند و درحالی‌که شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد مقابل نماینده مشهد شکست خوردند تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کنند.

تراکتورسازی در حال حاضر از 4 دیدار خود با 7 امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و با کسب پیروزی در دیدار فردا می‌تواند جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

در سوی مقابل صبا در نخستین دیدار خود ذوب‌آهن را در خانه با شکست دو بر یک بدرقه کرد و پس‌ازآن در انزلی مقابل ملوان یک امتیاز خارج از خانه کسب کرد.

در سومین گام صبا در مشهد پدیده را با تساوی یک‌بریک متوقف کرد و در دیدار بعد مقابل نفت مسجدسلیمان با 2 گل به پیروزی دست‌یافت.

شاگردان صمد مرفاوی تاکنون نتایج خوبی کسب کردند و با کسب 8 امتیاز از 4 دیدار خود رتبه پنجم جدول رده‌بندی را نصیب خود کردند و با کسب نتیجه در دیدار فردا حتی می‌توانند صدرنشین لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon