نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز گفت:‌ خبرگزاری تسنیم در جلب اعتماد مخاطبان موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در این بازدید اظهار کرد: به دست آوردن اعتماد مخاطب در فعالیت رسانه ای یک اصل مهم است و رسانه ها با انتشار صحیح اخبار و رعایت اخلاق می توانند به این مهم دست یابند.

امام‌جمعه کرج افزود: خبرگزاری تسنیم در استان البرز یک رسانه جوان محسوب می شود اما به نظر می رسد که با نوع فعالیت رسانه ای خود، در جلب اعتماد مخاطبانش موفق بوده است. 

وی تصریح کرد: فعالیت خبرگزاری تسنیم در استان البرز تاکنون خوب و قابل قبول بوده است و ما فعالیت این خبرگزاری را تا امروز تایید می کنیم و امیدواریم این روند همچنان در تسنیم ادامه داشته باشد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی با تاکید بر اینکه انتشار اخبار از سوی رسانه ها نباید بر مبنای ضمیرخوانی یا همراه با تحلیل ها و برداشت های شخصی باشد, اضافه کرد: افزودن تحلیل به متن خبر اقدام صحیحی نیست و تحلیل می تواند به طور جداگانه منتشر شود تا به اصل و ارزش خبر خللی وارد نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران گفت: خبرنگارها و فعالان حوزه خبر باید روحیه امید در جامعه ایجاد کنند و به مردم روحیه بدهند.

وی افزود: جامعه ما در سطوح مختلف از بی اخلاقی رنج می برد و رسانه ها باید مردم و مدیران را به اخلاق مداری تشویق کنند چون وظیفه رسانه ها فقط اطلاع رسانی نیست بلکه ارتقای سطح فرهنگی جامعه نیز اهمیت بسیاری دارد.

امام جمعه کرج در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مشاور و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در البرز نیز حضور داشت, درباره وضعیت فرهنگی استان البرز, کم کاری های برخی مسئولان در این زمینه, عفاف وحجاب, چگونگی هزینه کرد بودجه های فرهنگی استان و برخی فعالیت های ضدتبلیغی در حوزه فرهنگ سخن گفت.

در این دیدار همچنین یک جلد کتاب طلوع آفتابتوسط مهدی ضرغامی مدیر خبرگزاری تسنیم در استان البرز به امام جمعه کرج اهدا شد.

مشروح گفت‌وگوی تسنیم با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز متعاقبا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon