آب آشامیدنی اصفهان هیچ مشکل بهداشتی ندارد / مردم بیش از اندازه آب معدنی نخرند


آب آشامیدنی اصفهان هیچ مشکل بهداشتی ندارد / مردم بیش از اندازه آب معدنی نخرند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: آب آشامیدنی اصفهان هم اکنون بدون هیچ گونه مشکل بهداشتی در شبکه آبرسانی این کلانشهر برقرار است.

هاشم امینی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار کرد: آب آشامیدنی کلانشهر اصفهان در پی بروز مشکلی در فرایند تصفیه خانه باباشیخعلی که بخشی از آب آشامیدنی کلانشهر اصفهان و شهرهای اطراف آن را تامین می کند ساعاتی از دیروز قطع شده بود اما هم اکنون این مشکل رفع شده و آب سالم است.

وی با بیان اینکه مردم نگران تأمین آب آشامیدنی در منازل خود نباشند، افزود: مشکل قطعی آب در اصفهان برطرف شده و دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست و مردم با خرید بیش از اندازه آب معدنی به شایعات قطعی آب دامن نزنند.

مردم بیش از اندازه آب معدنی نخرند/ هیچ مشکلی در تأمین آب 4 میلیون نفر مردم اصفهان نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در تامین آب 4 میلیون نفر جمعیت استان اصفهان نداریم، تصریح کرد: اطلاع رسانی از طریق سامانه 122 به مردم و آبرسانی با تانکر به مناطق مختلف شهر که دچار قطع آب و یا افت شدید فشار آب شده بودند از اقداماتی بود که دیروز در پی بروز مشکل در شبکه آبرسانی کلانشهر اصفهان اجرا شد.

وی گفت: در پی این رویداد در بین برخی مراکز مهم مانند بیمارستان ها و هتل ها آب به صورت بسته بندی توزیع شد.

به گزارش تسنیم، اطلاع رسانی ناقص مسئولان در مورد علت اصلی قطع آب که روز گذشته در تصفیه خانه بابا شیخ علی اصفهان اتفاق افتاده، سبب بروز شایعاتی در بین شهروندان اصفهانی شد به طوری که مردم در تماس تلفنی با منابع خبری آگاه نگرانی خود را از قطع یک هفته ای آب در این کلانشهر اعلام کرده اند.

با دامن زدن این شایعات بر روی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی هم اعلام شده آب آشامیدنی اصفهان آلوده است و بسیاری از اصفهانی ها امروز آب معدنی خریدند.

دیروز عده ای هم در جنوب اصفهان شبکه های آبیاری فضای سبز شهرداری را باز و آب ذخیره کردند .

در اصفهان شایعه کرده اند برای مدتی نامعلوم آب قطع شده است.

آب آشامیدنی اصفهان هم اکنون در شبکه آبرسانی شهری برقرار است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon