شبکه ملی زیارت در کشور راه اندازی می‌شود

شبکه ملی زیارت در کشور راه اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندارخراسان‌رضوی گفت: با مشارکت استانداری، آستان قدس رضوی و صدا وسیما شبکه ملی زیارت با مرکزیت مشهد راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان صبح امروز در نشست خبری خود در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در بحث انتصابات در استان ما تغییرات اتوبوسی نداریم و اگر کسی در عملکرد خود دچار مشکل باشد حتماً تحمل نخواهیم کرد و تغییر صورت می‌گیرد.

وی تصرح کرد: با توجه به اینکه من 7 ماه بعد از روی کار آمدن دولت انتخاب شدم مقداری تغییرات از قبل صورت گرفته بود و سیاست ما این است که تغییرات با رویکرد عقلانیت و تدبیر صورت گیرد.

استاندار حراسان رضوی با اشاره به اینکه تغییرات در استان بر اساس عملکرد صورت می‌گیرد، بیان کرد: تلاش می‌شود که جابه جایی‌ها با درصد خطای کمتری صورت گیرد و کلی نباشد و با انتخاب معاون سیاسی استانداری تغییرات بر اساس مصالح و توانمندی صورت گیرد.

رشیدیان با اشاره به مشکل آب در استان گفت: مشکل آب امسال با مدیریت تا حدودی برطرف شد اما در سال‌های آینده نگرانی جدی داریم که اصلاح روش‌های آبیاری و اصلاح کشت در یک برنامه 3 ساله مصرف آب در کشاورزی را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: بحث انتقال آب از دریای عمان را پیگیری می‌کنیم تا از زاهدان به خراسان رضوی ادامه یابد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیگیر آزادراه حرم تا حرم هستیم گفت: به دنبال آن هستیم تا بخش خصوصی که تمایل به مشارکت دارد و در صورتی که بار مالی برای وزارت راه شهرسازی نداشته باشد در این طرح سرمایه گذاری کند و تاکنون با آستان قدس هم مداکراتی را انجام داده‌ایم.

وی عنوان کرد: با مشارکت استانداری، آستان قدس رضوی و صدا وسیما شبکه ملی زیارت با مرکزیت مشهد آغاز می‌شود که برای نخستین‌بار شبکه ملی با مرکزیت غیر از تهران است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon