پرچم عزت اسلام در جهان به‌دست مقام معظم رهبری به اهتزاز در آمده است‌


پرچم عزت اسلام در جهان به‌دست مقام معظم رهبری به اهتزاز در آمده است‌

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بیجار با بیان اینکه عزت کشور به خاطر برکت وجود مقام معظم رهبری است گفت: عزت جهان اسلام در دنیا محسوس است، چرا که پرچم آن به‌دست مقام معظم رهبری به اهتزاز در آمده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی صبح امروز در سومین یادواره 450 شهید و سردار شهرستان بیجار که با حضور امام جمعه موقت تهران و نماینده ولی فقیه در کردستان در حسینیه بیجار برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم که عرض ارادت این اجتماع بزرگ، مورد قبول میزبان جلسه که همان شهیدان هستند قرار بگیرد.

وی شهرستان بیجار را منطقه ای با تاریخ بلند و کهن در ولایت‌مداری و پای فشردن بر ولایت اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: شهرستان بیجار محل پرورش بزرگان و دانشمندان دینی همچون آیت الله فاضل گروسی، آیت الله فقیهی و آیت الله رحمانی است و سابقه حوزه علمیه این شهرستان بیش از 80 سال است که تربیت یافتگان آن در مناصب مدیریت قضایی، تدریس در حوزه و خدمت به نظام، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و امام جماعت در مناطق مختلف مشغول به فعالیت هستند.

امام جمعه بیجار شخصیت های برجسته دانشگاهی، علمی، پزشکی و شهدای منطقه گروس را از دیگر افتخارات شهرستان بیجار برشمرد و خاطر نشان کرد: افتخاری که شهرستان بیجار به آن می بالد این است که یادواره شهدایی که امروز برگزار شده است متعلق به کسانی است که در منطقه بیجار و استان کردستان به شهادت رسیده‌اند و از فرماندهان نامی دوران دفاع مقدس بوده‌اند.

وی ارتباط مبارزان انقلابی بیجار با شخصیت های علمی همچون آیت الله نوری همدانی را افتخاری دیگر برای بیجار دانست و گفت: جانبازان، آزادگان و رزمندگان این منطقه، هستی خود را بر کف اخلاص نهادند و در دوران دفاع مقدس در راه انقلاب و نظام جانفشانی کردند.

حجت‌الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه هر چه از افتخارات و فضیلت شهرستان بیجار گفته شود بازهم کم است افزود: ملت ایران هرچه دارد از برکت وجود شهدا و ایثارگری‌های آنهاست و عزت این کشور از ولایت‌مداری و وجود پر برکت مقام معظم رهبری است و امروز اگر عزت جهان اسلام در دنیا محسوس است، پرچم آن به‌دست مقام معظم رهبری به اهتزاز در آمده است و ما باید سربازان پا به رکاب ایشان باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon