مراجعه ۱۵ هزار بیمار به مراکز درمانی طرح سلامت در ایلام


مراجعه 15 هزار بیمار به مراکز درمانی طرح سلامت در ایلام

خبرگزاری تسنیم: استاندار ایلام گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در استان ایلام نزدیک به ۱۵ هزار مورد بستری بیماران در بیمارستان های دولتی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در مراسم روز پزشک با تبریک زاد روز طبیب و فیلسوف نامدار بزرگ فارسی زبان، شیخ الرئیس ابن سینا به جامعه پزشکی استان، اظهار کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از مهمترین و کلیدی ترین طرح های وزرات بهداشت بوده که همزمان با سراسر کشور از 15 اردیبهشت در استان نیز اجرا شده است.

وی افزود: هزینه اجرای این طرح تا کنون نزدیک به 10 میلیارد تومان بوده که با بسته های حمایتی اعلام شده خوشبختانه در بحث مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و کلیه مطالبات سال 93 پرداخت شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان خدمات با کیفیت بهتری به مردم ارائه شود و روز به روز شاهد سلامت و نشاط بیشتر مردم باشیم.

وی با تشکر از پزشکان و متخصصان که استان ایلام را برای خدمت انتخاب کرده اند، خاطرنشان کرد: خدمت در منطقه محرومی همچون ایلام اجر اخروی بسیار دارد.

استاندار ایلام در پایان گفت: در وقوع زلزله های اخیر که تعدادی زیادی مصدوم داشت تلاش جامعه پزشکی بسیار قابل تقدیر است چرا که هیچگونه تلفات جانی نداشت.

وی افزود:  از زمان اجرای طرح تحول سلامت در استان ایلام نزدیک به 15 هزار مورد بستری بیماران در بیمارستانهای دولتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon