طرح ارتقای مدیریت کیفیت در کلانتری‌ها اجرا می‌شود


طرح ارتقای مدیریت کیفیت در کلانتری‌ها اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: اصلاح فرآیند،بهسازی و خوشایندسازی محیط، آموزش استاندارد سازی و تکریم ارباب رجوع به همراه ایجاد رقابت صحیح بین کلانتری های از اهداف اصلی مدیریت کیفیت اجرایی در این حوزه است که در کلانتری های انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار تقی مهری ظهر امروز در همایش رؤسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه ها در اردبیل اظهار کرد: لازمه پیشگیری از جرائم در جامعه بها دادن به امر اطلاع رسانی و آموزش همگانی است که تاکنون پلیس با استفاده از این ابزار توانسته به جایگاه متتاز دست پیدا کند.

وی با بیان این که امنیت در جامعه در کنار سایر مؤلفه ها یکی از مهمترین رویکردهاست، افزود: امنیت اساس اقدامات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در جامعه است که وظیفه برقراری آن کار پلیس است و پلیس برای انجام این مأموریت باید جایگاه خود را به خوبی بشناسد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ارتباط موفق اعتمادسازی و جلب مشارکت عمومی مردمی از سه عنصر مهم و بستر ساز برای افزایش اقتدار اعلام کرد.

مهری توجه به امر اطلاع رسانی و تقویت آموزش همگانی را در پیشگیری از جرائم مهم توصیف کرد و گفت: این دو موضوع به صورت ویژه در یگان های انتظامی و از راه های مختلف باید پیگیری شده و به مرحله عملیاتی برسد.

وی هدف از برگزاری همایش کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی را ارزیابی عملکرد رده های انتظامی اعم از کلانتری ها، پاسگاه ها، یگان امداد و ایستگاه های بازرسی اعلام کرد و افزود: تقویت واحد مشاوره و مددکاری در کلانتری ها و پرداختن به آموزش همهگانی به منظور آگاه سازی در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب ها از برنامه های پلیس پیشگیری در یگان های انتظامی است.

مهری با تاکید بر مدیریت کیفیت تصریح کرد: اصلاح فرآیند، کوتاه کردن آن، بهسازی و خوشایندسازی محیط، آموزش استاندارد سازی و تکریم ارباب رجوع به همراه ایجاد رقابت صحیح بین کلانتری های از اهداف اصلی مدیریت کیفیت اجرایی در این حوزه است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا امنیت برقرار شده در استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اردبیل در این شاخص رتبه مطلوب و مناسبی دارد و در بحث امنیت محله محور نیز این استان یکی از استان ها شاخص کشور است.

مهری افزود: تمام تلاش و سعی بر این است تا یک فرآیند مثبت و راهکار منطقی برای ارتقای وضعیت در کشور بوجود آید و امیدواریم در این حوزه زمینه و بستر تحرک واقعی بیشتر از این فراهم آید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon