اعلام ۳ مرحله فسخ قرارداد کی‌روش/ ۵ مربی ایرانی، پیشنهاد هر عضو هیئت رئیسه به کی‌روش

اعلام 3 مرحله فسخ قرارداد کی‌روش/ 5 مربی ایرانی، پیشنهاد هر عضو هیئت رئیسه به کی‌روش

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در قرارداد کی‌روش سه مرحله برای فسخ قرارداد با او دیده شده است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: جلسه امروز با کارلوس کی‌روش، جلسه بسیار خوبی بود و کلیات روند قرارداد او مشخص شد و به احتمال زیاد ظرف یکی دو روز آینده مراسم عقد قرارداد کی‌روش برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برخی از جزئیات قرار شد هم کی‌روش مشورت‌هایی داشته باشد و هم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مشاوره‌های لازم را انجام دهد. در بحث دستیار سرمربی تیم ملی مقرر شد هر عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نام 5 تا 6 مربی را به عنوان گزینه به کی‌روش اعلام کند تا از میان آنها این مربی 2 دستیار ایرانی‌اش را برگزیند. دستمزد این مربیان نیز از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد.

عزیزی خادم در مورد شرایط فسخ قرارداد با کارلوس کی‌روش تاکید کرد: در قرارداد  با کی‌روش 3 مرحله را برای فسخ قرارداد دیده‌ایم که مرحله اول آن بعد از جام ملت‌های آسیا، مرحله دوم تا زمان مشخص شدن وضعیت ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و مرحله سوم آن پایان جام جهانی 2018 است.

وی درباره اینکه رقم فسخ قرارداد 150 هزار یورو است اظهار داشت: من نمی‌دانم این رقم از کجا آمده است و درباره آن صحبتی ندارم.

عزیزی خادم یادآور شد: امیدوارم همکاری ما با کی‌روش تا جام جهانی روسیه ادامه داشته باشد و به موفقیت تیم ملی ختم شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: در بحث حق پخش تلویزیونی هم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بر مطالبه باشگاه‌ها تاکید کرد و امیدوارم تا قبل از دیدارهای این هفته لیگ برتر تفاهم لازم حاصل شود و هیچ کدام از دو طرف متضرر نشوند.

انتهای پیام/

اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon