برگزاری سومین یادواره شهدای مناطق عملیاتی شمال‌غرب در کردستان

برگزاری سومین یادواره شهدای مناطق عملیاتی شمال‌غرب در کردستان

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور گفت: پس از برگزاری باشکوه دو یادواره اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی، سومین یادوراه شهدای مناطق عملیاتی شمال‌غرب نیز پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.

احمد رحیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری سومین یادواره شهدای مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: طی اردوهای راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور یادواره‌های متعددی در حال برگزاری است. تا به حال دو یادواره در روستای نیزه سردشت و روستای کوپر برگزار شده است.

وی با اعلام این خبر گفت: با برگزاری این دو یادواره تا کنون با استقبال عجیب و شگفت‌انگیز مردم بومی منطقه مواجه شده‌ایم و صحنه‌های بسیار زیبایی با برگزاری این یادواره‌ها رقم خورده است.

رحیمی‌زاده به برگزاری سومین یادواره اشاره کرد و گفت: پس از برگزار باشکوه دو یادواره قبلی که در آذربایجان غربی برگزار شد؛ اینک نوبت به برگزاری یادواره شهدای کردستان رسیده است. این یادوراه در روستای پایگلان سروآباد کرستان برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری سومین یادواره راهیان نور شمال‌غرب پنجم شهریور ماه است که با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و مسئولان استانی همراه خواهد بود و از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران