اسکوچیچ: فولاد دوران بحران خود را پشت سر گذاشته است / از خط حمله سپاهان شناخت کافی داریم


اسکوچیچ: فولاد دوران بحران خود را پشت سر گذاشته است / از خط حمله سپاهان شناخت کافی داریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی فولاد خوزستان گفت: نسبت به خط حمله آتشین سپاهان شناخت کافی داریم اما نکته قابل توجه برای ما این است که با وجود خط حمله خیلی خوبی که سپاهان دارد خط دفاع خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی دیدار سپاهان اصفهان با فولاد خوزستان اظهار کرد: من خوشحالم که برای بازی با تیمی مثل سپاهان به این شهر سفر کردم. تیم سپاهان تیم قابل احترام و قدرتمندی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که فولاد دوران بحران خود را پشت سر گذاشته و از مشکلات اولیه فصل دوری یافته و برای مصاف با سپاهان لحظه‌شماری می‌کنیم.

وی بیان کرد: در مصاف برابر سپاهان بازیکن محرومی نداریم. دوران محرومیت ایمان موسوی به اتمام رسیده و او می‌تواند در بازی فردا بازی کند. همچنین بختیار رحمانی، آرش افشین و امید خالدی به سبب مصدومیتی که دارند نمی‌توانند فولاد را در بازی فردا همراهی کنند.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: نسبت به خط حمله آتشین سپاهان شناخت کافی داریم اما نقطه قابل توجه برای ما این است که با وجود خط حمله خیلی خوبی که سپاهان دارد خط دفاع خوبی ندارد و ما روی این مسئله امیدواریم. 

اسکوچیچ افزود: تیم فولاد با توجه به مشکلایت که در اول فصل داشت در حال حاضر تیم خوبی دارد و امیدواریم با تزریق چند تن از بازیکنان خوب به عنوان یک مدعی قابل توجه در لیگ ظاهر شویم. 

وی خاطرنشان کرد: در استراتژی تیم فولاد هیچگاه بازی تدافعی قرار نداشته و ما در مصاف فردا بازی تهاجمی را انجام می‌دهیم و به دنبال کسب تساوی نیستیم. خوشحال می‌شویم که با حرکت‌هایی که انجام می‌دهیم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر تیم ما از بازیکنان خوبی برخوردار است بخصوص دروازه‌بان‌های تیم که من از آنها رضایت کافی را دارم و فکر نمی‌کنم این اخلاق حرفه‌ای باشد که من درباره دروازه‌بان تیم سپاهان که زمانی قرار بوده به فولاد بپیوندد صحبت کنم.

اسکوچیچ بیان کرد: امیدوارم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند و البته جوانمردانه را شاهد باشیم من با بازیکنانم صحبت کردم که برای برد پا به اصفهان بگذارند و امیدوارم با پیروزی از این شهر خارج شویم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon