عملیات والفجر ۲ در بروجرد بازسازی می‌شود


عملیات والفجر 2 در بروجرد بازسازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده گروه مهندسی سپاه بروجرد گفت: بازسازی عملیات والفجر ۲ پاسخ محکمی است در برابر جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمن، که نسل جوان ما را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سیف الله ایمانی امروز در گردهمایی عملیات والفجر 2 که با حضور امام جمعه بروجرد، فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگترین حادثه کشور و تاریخ ایران اسلامی است  که ما وظیفه داریم این حادثه بزرگ را به نسل امروز انتقال دهیم.

وی با اشاره به مجاهدت و ایثارگیری های دوران دفاع مقدس افزود: در زمان دفاع مقدس صحنه های واقعی ایثار گیری و شجاعت و رشادت های جوانانی را می دیدیم که برای پاسداری از حیثیت و حریم کشور و مردم جانفشانی می کردند.

فرمانده گروه مهندسی 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد تصریح کرد: ما از بازسازی عملیات والفجر 2 درشهرستان بروجرد اهدافی را دنبال می کنیم که این اهداف شامل بهره برداری از فرهنگ حوادث کشور است که 8 سال دفاع مقدس را شامل می شود، زیرا دفاع مقدس دایره المعارف بزرگی است که می توان زمینه های مختلف را در آن جستجو کرد که درس های حماسی و انقلابی ممتازی را به نسل جوان فرا می دهد.

ایمانی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دیگر ما مظلومیت مردم ایران است که مورد ظلم دشمنان قرار گرفتند و با تمامی مشکلات در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کردند  زیرا وقتی تاریخ کشور را مطالعه می کنیم هیچ حادثه بزرگی را مانند 8 سال دفاع مقدس نمی یابیم که نمونه بارز جنایات دشمن در جنگ 8 ساله دفاع مقدس بمباران موشکی مدارس بروجرد بود که تعداد زیادی از کودکان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شهرستان بروجرد در میان مناطق استان‌های کشور تنها شهرستان بوده است که عملیات بازسازی والفجر را با موفقیت انجام داده است افزود: با توجه به رصدهای انجام شده در کشور بروجرد سال گذشته تنها شهرستان کشور در بازسازی عملیات والفجر بوده است و امسال نیز مانند سال گذشته بازسازی عملیات والفجر2 در بروجرد انجام می‌شود.

فرمانده گروه مهندسی 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد بیان کرد: در عملیات والفجر2 توطئه‌های دشمنان انقلاب را در معرض نمایش قرار می دهیم و رشادت ها و شجاعت رزمندگان و مردم را به تصویر می کشانیم زیرا در این عملیات همه مردم  انقلابی ایران حضور داشتند و از مردم روستاها گرفته تا مردم شهرها همه با شعار جنگ، جنگ تا پیروزی حمایت خود را از رزمندگان اعلام می کردند.

ایمانی با اشاره به شبی خون فرهنگی دشمنان اظهار کرد: با بازسازی عملیات والفجر 2 با جنگ نرم تهاجمات فرهنگی دشمن را که نسل جوان ما را هدف قرار دادند را پاسخ می دهیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon