تیم کشتی کفایتی در رقابت‌های جایزه بزرگ جام پائیزه شرکت می‌کند

تیم کشتی کفایتی در رقابت‌های جایزه بزرگ جام پائیزه شرکت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد گفت: کشتی‌گیران تیم کفایتی خود را برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ جام پاییزه و یک دوره مسابقات بین‌المللی در دی ماه آماده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، جلیل کفایتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم رقابتهای جایزه بزرگ باشگاه‌های کشتی کشور در روزهای 29 و 30 مرداد در تهران برگزار شد.

وی افزود: به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی با حضور در این رقابتها توانستیم پس از تیم‌های بیمه رازی، گاز مازندران، شورای اسلامی شهر کرج و ستارگان ساری به مقام پنجم دست یابیم.

مدیرعامل تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد با اشاره به کسب 2 مدال طلا توسط کشتی‌گیران تیمش در این رقابتها، افزود: اسماعیل نجاتیان و محمود زارع‌زاده به ترتیب در اوزان 97 و 74  کیلوگرم  به مدال طلا دست یافتند.

وی بیان کرد: تصمیم گرفتیم با ترکیبی کاملاً بومی و جوان در این مرحله از مسابقات حضور پیدا کنیم تا کشتی‌گیران استان در این سطح از رقابتها تجربه کسب کنند.

کفایتی با ابراز رضایت از تلاش کشتی‌گیران تیمش، اظهار کرد: ما تیم قدرتمندی هستیم که قطعاً با حمایتهای بیشتر می‌توانیم نتایج بهتری را در رقابتهای آتی کسب کنیم.

وی درباره مسابقات پیش روی تیمش، خاطر نشان کرد: کشتی‌گیران تیم کفایتی خود را برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ جام پاییزه و یک دوره مسابقات بین‌المللی در دی ماه آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon