گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس قرائت می شود


گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس قرائت می شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در آینده نزدیک در مجلس قرائت می شود، گفت: برخی با اعمال نفوذ به دنبال تغییر مسیر تحقیقات از بنیاد شهید بودند.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید یکی از بی‌نظیرترین تحقیقات بوده است، اظهار کرد: در آینده نزدیک گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن مجلس قرائت می شود و تا قبل از آن هیچ یک از اعضای تیم تحقیق و تفحص اجازه مصاحبه در این زمینه را ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین تخلفات بنیاد شهید چه بوده است، گفت: تا زمان قرائت این گزارش نمی توان در این باره صحبت کرد ولی باید این را گفت که از مسیرهای بسیاری برای اعمال نفوذ در تغییر مسیر تحقیق و تفحص وارد شدند ولی به نتیجه نرسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درباره کوچک سازی دولت نیز گفت: براساس سیاست و اصل 44 قانون اساسی تصدی گری ها باید به بخش خصوصی واگذار شود و دولت و مجلس به طور جد به دنبال این امر هستند.

وی تصریح کرد: دولت باید به صورا قانونی و واقعی امور را به بخش خصوصی واگذار کند نه اینکه شرکت های نیمه دولتی راه اندازی کرده و دوباره در تصدی امور نقش داشته باشد.

خجسته با اشاره به اینکه با ایجاد شرکت های نیمه دولتی مخالف هستیم، گفت: رمز موفقیت کشور واگذاری امور به بخش خصوصی است و این امر سبب اشتغال زایی می شود.

وی با بیان اینکه خواه یا نا خواه تمامی امور باید به بخش خصوصی واگذار شود، عنوان کرد: دولت در حال حاضر نزدیک به سه میلیون نفر نیرو دارد که این تعداد در کشور باید به 400 هزار نفر کاهش یابند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon