«عمران خان» یا «نواز شریف»، یک نفر در قبر سیاسی پاکستان دفن می‌شود

«عمران خان» یا «نواز شریف»، یک نفر در قبر سیاسی پاکستان دفن می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رهبر حزب «مسلم لیگ» شاخه عوامی پاکستان با اشاره به سرانجام جنجال‌های داخلی این کشور گفت: سیاست‌های عمران خان و نواز شریف پایان می‌یابد و سرانجام یک نفر در قبر سیاسی پاکستان دفن خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «سما نیوز»، «شیخ رشید» رهبر حزب «مسلم لیگ» شاخه عوامی پاکستان با اشاره به سرانجام جنجال‌های داخلی این کشور گفت: سیاست‌های عمران خان و نواز شریف پایان می‌یابد و سرانجام یک نفر در قبر سیاسی پاکستان دفن خواهد شد.

وی با اشاره به ملاقات امروز (شنبه) «آصف علی زرداری» و «نوازشریف» گفت: آصف علی زرداری رئیس جمهور سابق و نوازشریف نخست وزیر کنونی پاکستان قبل از این نیز 13 بار باهم نهار خورده‌اند.
رشید اظهار داشت: مدت‌ها نواز شریف از زرداری دور بوده و چنانچه مشاوره رئیس جمهور سابق را می‌پذیرفت در حال حاضر وضعیت دولت پاکستان به این وخامت نبود.
رهبر مسلم شاخه لیگ عوامی تصریح کرد: نواز شریف مطالعه خوبی ندارد اما برادرش «شهباز شریف» از وی بهتر سخن می‌گوید.
رشید در ادامه با اشاره به موضعگیری علمای پاکستان گفت: حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف برای مقابله با تظاهرات «انقلاب» به رهبری «طاهر القادری» و «آزادی» به رهبری عمران خان بدنبال حمایت مردمی است.

بنابراین علمای پاکستان باید تفاوت بین «اسلام» و «اسلام‌آباد» را متوجه شوند.

گفته می‌شود که در دیدار و رایزنی زرداری و نواز شریف، «الطاف حسین» رهبر «حزب متحده قومی» پاکستان نیز تلفنی گفت‌وگو کرده‌ است که به باور کارشناسان نتیجه محسوسی نخواهد داشت.

از سوی دیگر، عمران خان و قادری بار دیگر اعلام کرده‌اند که شرط اولیه آن‌ها برای پایان تظاهرات، استعفای نواز شریف و انحلال پارلمان است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان