نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه دستاوردهای سازمان اقتصادی کوثر توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امروز یکشنبه دوم شهریورماه افتتاح شد.

سازمان اقتصادی کوثر برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دستاوردها و فرصت‌ها را با هدف معرفی شرکت‌های زیرمجموعه و توانمندی آن‌ها در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داده و مقدمات آن را نیز فراهم کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع و معادن کوثر نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کند و با نام گروه معادن محصولات فعلی خود منجمله نمونه‌های مختلفی از سنگ‌های استخراجی در معادن تابعه را به نمایش خواهد گذاشت. با توجه به این‌که راه‌اندازی کارگاه تراش سنگ گوهر از برنامه‌های آتی و در دست اقدام این شرکت است، در این مجموعه نمایشگاهی همچنین از ماشین‌آلات و دستگاه‌های تراش گوهر و نمونه کارهایی که ساخته و روانه بازار خواهد شد رونمایی می‌شود.

این نمایشگاه با حضور معاونت‌های بنیاد و مدیران کل استانی و جمعی ایثارگران در خیابان حجاب، سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد. این نمایشگاه از اول تا ششم شهریور سال جاری برپا خواهد بود و ساعات بازدید از 9 صبح تا 17 بعد از ظهر است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل