پروژه‌های عمرانی شهرستان سروآباد به بهره‌برداری رسید


پروژه‌های عمرانی شهرستان سروآباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: فرماندار سروآباد گفت: پروژه عمرانی، تولیدی در سطح شهرستان سروآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، در نخستین روز از هفته دولت، 5 پروژه عمرانی، تولیدی در سطح شهرستان سروآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای ابراهیم آباد و احمد آباد، افتتاح سی امین مرغداری فعال سروآباد واقع در روستای قلعه جی، ساماندهی مزار شهدای روستای قلعه گاه ، بهره برداری از شبکه برق فشار ضعیف روستایی به روستاهای دره کی، قلعه گاه و حسین آباد و افتتاح پل عابر روستای قلعه جی بود.

مسعود روحانی فرماندار سروآباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد اظهار کرد: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها، معضل کمبود آب در دو روستای ابراهیم آباد با 170 خانوار و جمعیتی بالغ بر 653 نفر برطرف شد.

وی با اشاره به تولید 960 تن مرغ آماده طبخ توسط مرغداری روستای قلعه جی گفت: با افتتاح سی امین واحد مرغداری در روستای قلعه جی برای 8 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

روحانی افزود: ساماندهی مزار 10 شهید سرافراز انقلاب اسلامی روستای قلعه گاه از دیگر پروژه های در دست اقدام بود که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران سروآباد در اولین روز از هفته دولت به پایان رسید.

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ها بیش از ده میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon