عکس‌های «مجید مرادی» در نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر

عکس‌های «مجید مرادی» در نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر

خبرگزاری تسنیم: مجید مرادی عکاس دفاع مقدس و جانباز شیمیایی با ارائه ۴ تابلو از عکس‌های خود در نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر کشور شرکت دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجید مرادی عکاس دفاع مقدس و جانباز شیمیایی با ارائه 4 تابلو از عکس‌های خود در نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر کشور شرکت دارد. تابلوهای او در این نمایشگاه تحت این عناوین هستند: «عروج در نماز» که در سال 92 تاریک دره گرفته شده است و در واقع اتودی برای نماز حضرت زهرا(س)است، «نسل چهارمی‌‌ها...» که در سال 92 و در روستای بهاره در ملایر گرفته شده است و تصویری از استقبال از شهید گمنام است، "بدون عنوان" که در سال 92 و در حسینیه شهدای شهرک فرهنگیان گرفته شده است و تصویر استقبال از شهید گمنام است و «پنجره سنگر من» که در سال 68 و در شلمچه گرفته شده است.

تابلوی «پنجره سنگر من»

مجید مرادی، عکاس دفاع مقدس و جانباز شیمیایی متولد 1346 همدان است. او در نیمه دوم سال‌های دفاع مقدس به جبهه رهسپار شد و تا دو ماه بعد از جنگ هم در مناطق حضور داشت. او سه بار در مناطق مختلف عملیاتی شیمیایی شده است. مرادی دانش آموخته رشته سینما و عکاسی، مدرس عکاسی در انجمن سینمای جوانان همدان، بنیاد شهید، حوزه هنری و باشگاه خبرنگاران همدان، دارنده چندین دیپلم افتخار از جشنواره های عکس داخلی و خارجی و نویسنده کتاب «شب‌های ساسان» پیرامون جانبازان شیمیایی است.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر کشور  از دوم تا پنجم شهریور ماه هم زمان با هفته دولت مقابل مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برپا است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران