کی‌روش: دفعه بعد یا برای امضای قرارداد به فدراسیون می‌آیم یا دیگر نمی‌آیم/«خاضعانه» در خدمت‌تان هستم!

کی‌روش: دفعه بعد یا برای امضای قرارداد به فدراسیون می‌آیم یا دیگر نمی‌آیم/«خاضعانه» در خدمت‌تان هستم!

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش اعلام کرد که امروز (دوشنبه) آخرین روزی بود که به عنوان میهمان به فدراسیون فوتبال رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از انجام مذاکراتش با علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفته بودم تنها موردی که برای ما اهمیت دارد توافقی است که بین من و علی کفاشیان وجود دارد.

وی افزود: باید بگویم نتیجه این صحبت‌ها این است که وقتی کفاشیان آماده امضای قرارداد با من است من هم بعد از مشخص شدن شرایط و مفاد  قرارداد آماده‌ام که آن را امضا کنم. یک مطلب که صددرصد قطعی شده این است که امروز (دوشنبه) آخرین روزی بود که به عنوان میهمان به فدراسیون فوتبال آمدم و اگر بعد از این به اینجا بیایم برای امضا کردن قرارداد خواهم آمد یا دیگر به فدراسیون نمی‌آیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: این صحبت‌ها را به این دلیل انجام می‌دهم که از نظر مذاکرات و صحبت‌های دوجانبه همه چیز را اعلام کرده‌ایم و کارها نهایی شده است.

کی‌روش ادامه داد: همانطور که گفتم من و علی کفاشیان درباره تمامی جزئیات قرارداد همکاری به توافق رسیدیم. تا آنجایی که من اطلاع دارم فدراسیون در حال انجام کارهای اداری برای تمدید قرارداد است. بازهم تکرار می‌کنم تمامی جزئیات بین من و کفاشیان به توافق رسیده است. مطمئنا از جانب من امروز آخرین باری بود که با فدراسیون فوتبال وارد مذاکره شدم چون با هم توافق کردیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که تکرار این جمله که «او و کفاشیان با هم به توافق رسیدند، بدین معنی است که توافقات دیگری هم باید با وزارت ورزش صورت بگیرد»، خاطرنشان کرد: من چنین احساسی ندارم و تا آنجایی که اطلاع دارم 2 پایه برای امضا قرارداد در فوتبال وجود دارد؛ یکی رئیس فدراسیون و دیگری سرمربی که بین من و کفاشیان توافق صورت گرفته است. از نظر من توافقات کامل حاصل شده و اگر دوستان از این به بعد به من زنگ بزنند و بخواهند مذاکرات بیشتری انجام بدهند من آمادگی این کار را نخواهم داشت.

کی‌روش در واکنش به صحبت‌های روز گذشته وزیر ورزش و جوانان که انتقاداتی به او کرده بود، اظهار داشت: من چیزی نشنیده‌ام و هیچ صحبتی هم راجع به این مسئله ندارم.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بر سر فسخ قرارداد در صورت نتیجه نگرفتن در جام ملت‌ها با کفاشیان به توافق رسید یا نه، گفت: من هیچ وقت راجع به جزئیات قراردادم صحبت نمی‌کنم و نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم، تنها مطلبی که می‌توانم به آن اشاره کنم و طبق شناختی که در این مدت از من داشته‌اید هیچگاه قصد سوءاستفاده یا برداشت از ایران را نداشتم و نمی‌خواهم ضربه‌ای به ایران وارد شود. به اینجا آمده‌ام تا کار کنم، به فوتبال ایران کمک کنم و آینده فوتبال ایران را بسازیم.

وی افزود: مطمئنا اگر شرایط و فضا طوری باشد که خدای ناکرده بخواهم لطمه‌ای به ایران وارد کنم با این مسئله بسیار محترمانه برخورد خواهم کرد. همه از جمله رسانه‌ها، اهالی فوتبال و مردم ایران نکات مثبت و منفی و نقاط ضعف و قوت من را به خوبی می‌دانند و می‌توانند در خصوص من قضاوت کنند. تنها دلیل حضور من در فدراسیون دعوت رئیس این فدراسیون بود که به عنوان میهمان اینجا باشم تا با یکدیگر صحبت کنیم.

کی‌روش با بیان اینکه همیشه اعلام کرده می‌خواهد به فوتبال ایران خدمت کند، یادآور شد: وظیفه‌ام است که برای مردم کار کنم تا باعث بالا رفتن عزت و غرور مردم ایران شویم. من «خاضعانه» در خدمت فوتبال ایران هستم و کارم را انجام می‌دهم. اگر باور کنید یا نه، باید بگویم همیشه در کمال صلح آمده‌ام که اگر اتفاقی بیفتد در کمال صلح هم خواهم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امشب ایران را ترک خواهد کرد، گفت: نه، امشب از ایران نمی‌روم.

کی‌روش در پایان تاکید کرد که راجع به جزئیات قرارداد صحبت نمی‌کند و این آخرین باری بود که به عنوان میهمان به فدراسیون فوتبال آمده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon