ارائه بزرگترین بازی رایانه‌ای خاورمیانه در نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر

ارائه بزرگترین بازی رایانه‌ای خاورمیانه در نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر

خبرگزاری تسنیم: تهیه کننده بازی رایانه‌ای پروانه و رئیس هیأت مدیره خانه ایثارگران گفت:پروژه بازی رایانه‌ای "پروانه" بزرگترین پروژه تولید بازی درخاورمیانه محسوب می‌شود. بیش از ۴۰ نفر نزدیک به ۲ سال کار کرده‌اند تا نتیجه آن در قالب این بازی به دست آمد.

علی منصوری تهیه کننده بازی رایانه‌ای پروانه و رئیس هیأت مدیره خانه ایثارگران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در مورد فعالیت‌های خانه ایثارگران و ارائه این بازی  در نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر گفت: خانه ایثارگران مجموعه‌ای است که اقدامات متعدد هم فرهنگی و هم خدماتی برای خانواده‌های ایثارگر و شاهد داشته است. بزرگترین پروژه از کارهای فرهنگی که داشته را در این غرفه برای عرضه آورده است.

وی افزود: پروژه بازی رایانه‌ای "پروانه" بزرگترین پروژه تولید بازی در خاورمیانه محسوب می‌شود. بیش از 40 نفر نزدیک به 2 سال کار کرده‌اند تا نتیجه آن در قالب این بازی به دست آمده است. بیش از 40 شخصیت در آن هست و بازی از نظر سطح تولید، قابل رقابت و ارائه در سطح بین المللی‌ست. از ابتدا با ارائه بین المللی، طراحی و اجرا شده و اجرای آن به نحوی بوده است که الان، هم ناشران داخلی و هم خارجی بسیار علاقه مند هستند که برای انتشار آن با ما داشته باشند.

منصوری با اشاره به تیم تولید کننده بازی پروانه گفت: این کار محصول مشترک خانه ایثارگران و موسسه کاظمیون است که خانه ایثارگران دوستان خوبی را در این عرصه معرفی کرد و این تیم را تشکیل داد. در موضوع سرمایه گذاری اولیه نیز خانه ایثارگران کمک ویژه‌ای به بازی کرده‌ است. اتفاقی که در اینجا رقم خورد توسط بچه هایی از خانواده‌های ایثارگر و اهل این فرهنگ است که به جرأت می‌توان گفت ما معتقدترین و انقلابی‌ترین تیم تولید بازی را داریم که به واسطه حضور این دوستان هم این اتفاق رقم خورد.

رئیس هیأت مدیره خانه ایثارگران با اشاره به نحوه تعامل با بنیاد شهید گفت: حدود 10 درصد بچه‌های مجموعه تشکیل دهنده ما از ایثارگران هستند. اما ما از بنیاد شهید تا به حال هیچ کمک مالی و پشتیبانی را در این بازی نداشته‌ایم. انشا الله دوستان بتوانند بیشتر کمک کنند و ما هم بیشتر بتوانیم از آن‌ها در تولید سایر بخش‌های بازی نفع ببریم. چون این نمایشگاه در حوزه نخبگان و سرآمدان بوده. بازی پروانه را برای عرصه و معرفی کارهایمان به اینجا آورده‌ایم. این بازی کاری است که در حوزه دانش روز، بزرگترین پیشرفت را داشته و در سطح کشور تقریبا می‌توان گفت از تولیداتی که صورت گرفته چند پله بالاتر و قابل رقابت در عرصه بین المللی قرار گرفته است. این یک حوزه جدید و رسانه نوظهور است. این دانش را بچه‌های ما توانسته‌اند به دست بگیرند و در این عرصه موفق باشند.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر کشور  از دوم تا پنجم شهریور ماه هم زمان با هفته دولت مقابل مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برپا است.

انتهای پیام/

 

اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران