۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال در مهرستان به بهره‌برداری می‌رسد

29 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 47 میلیارد ریال در مهرستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهرستان گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت تعداد ۲۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال در شهرستان مرزی مهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهرستان، رشید پارسایی امروز در مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: رضایت مردم، رضایت عملکردی و عینی است، ملت و مردم در اصل ناظر و شاهد بر تصمیم‌گیری برای اعلام قدرت در چارچوب ضوابط و مقررات حاکم بر جامعه توسط دولتمردان هستند.

وی، به فعالیت‌ها و خدمات انجام شده در شهرستان مهرستان پرداخت و از مسئولان خواست تکریم ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات مردم را سرلوحه کار قرار دهند.

فرماندار مهرستان، با تشریح پروژه‌های هفته دولت در مهرستان، گفت: در هفته دولت امسال، 29 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 264 میلیون ریال در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که ایجاد اشتغال و عمران و آبادی را در منطقه به ارمغان می‌آورد.

پارسایی با قدردانی از زحمات کارمندان تاکید کرد: اولویت‌بندی و درجه‌بندی مطالبات مردم و توجیه مردم، یکی از وظایف مسئولان است بنابراین باید ظرفیت سازی کنید و تحمل‌تان را افزایش دهید.

در پایان این مراسم با گرامی‌داشت روز کارمند، از کارمندان نمونه ادارات شهرستان مهرستان با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon