برنامه‌ریزی برای حضور فعال نشر دیجیتال ایران در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده

برنامه‌ریزی برای حضور فعال نشر دیجیتال ایران در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده

خبرگزاری تسنیم: رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با بیان این مطلب که امسال در نمایشگاه فرانکفورت در سالن دیجیتال حضور نداریم،‌ گفت:‌ برنامه‌ریزی جدی برای حضور فعال نشر دیجیتال ایران در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده خواهیم داشت

امیرمسعود شهرام‌نیا رئیس موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت:‌ برای نخستین بار در این نمایشگاه از حضور آژانس‌های ادبی فعال بهره گرفته‌ایم،‌ در حوزه نشر بزرگسال آژانی ادبی غزال و پل و در حوزه کودک آژانس ادبی کیا در فرانکفورت در غرفه ایران حضور هواهند داشت و مذاکرات برای فروش رایت را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد:‌ در این نمایشگاه هم‌چنین تعدادی از آثار دیجیتال ایران نیز عرضه می‌شود،‌ اما به صورت مستقیم در سالن ناشران دیجیتال حضور مستقیم نخواهیم داشت. بنا داریم از سال آینده ورود جدی‌تری به حوزه نشر دیجیتال در نمایشگاه فرانکفورت داشته باشیم.

شهرام‌نیا از انجام مقدمات لازم برای حضور ایران در نمایشگاه کتاب مسکو برای سال 2016 به عنوان میهمان ویژه خبر داد و گفت:‌ توافق‌نامه رسمی این حضور در نمایشگاه مسکو که هفته آینده برگزار می‌شود،‌ به امضای طرفین خواهد رسید.

وی ادامه داد:‌ در نمایشگاه کتاب مسکو ما از رباعیات خیام به زبان روسی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مسکو رونمایی خواهیم کرد،‌ هم‌چنین برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب پکن تعدادی کتاب اینتراکتیو ارائه خواهیم کرد. تا بتوانیم تفاهم خوبی بین ناشران خصوصی با مجموعه ناشران خارجی در چین ایجاد کنیم، چرا که بازار چین گسترده است و در نشر الکترونیک پیشگام هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران