نشست تعاملی با مدیران رسانه‌های جمعی اردبیل برگزار شد


نشست تعاملی با مدیران رسانه‌های جمعی اردبیل برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نشست تعاملی با مدیران رسانه‌های جمعی با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ سردار جلیل بابازاده در نشست تعاملی با مدیران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: ما به دقت و با هوشیاری تمام موضوعات مختلف فرهنگی و رسانه ای را با شناختی که از تهدیدهای دشمنان در این حوزه داریم به دقت رصد می کنیم و امیدواریم در تعامل سازنده، اصحاب رسانه و فعالان مطبوعات اردبیل ما را در خنثی کردن این تهدیدها یاری کنند.

وی گفت: آن هایی که تصور می کنند سپاه و بسیج به دنبال سهم خواهی از رسانه ها است سخت در اشتباه هستند چراکه رسانه های ما آنقدر از  جایگاه و شان بالایی برخوردارند که بیشتر وقت و سرمایه گذاری خود را در حوزه ترویج و تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی قرار می دهند.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: با وجود تلاش های مؤثر و کارآمدی که در سال های اخیر در ترویج و نشر پیام اصیل انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی انجام شده ولی هنوز بسیار از زوایای مکتب تحول ساز انقلاب اسلامی تبیین و بازگو نشده که ما انتظار داریم مجموعه های فرهنگی، هنری و رسانه ای ما ابعاد مختلفی از این موضوع را بازگو کنند.

وی با تشریح اهمیت ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین مسئولان و دلسوزان نظام با رسانه در ایجاد تحولات اساسی و زیربنایی گفت: ضرورت دارد ما بیشتر و با آگاهی بهتر در دفع تهدیدها و توطئه ها و ارتقای جایگاه خودمان با استفاده از ظرفیت های داخل کشور ورود پیدا کنیم و اجازه ندهیم عده ای بخواهند این جایگاه را متزلزل کنند.

فرمانده سپاه اردبیل افزود: نباید تلاش زحمتکشان عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه خادمان شفیق این انقلاب خاموش مانده و یا مورد بی حرمتی قرار گیرد بلکه این رسالت اصحاب  قلم و خبر است که بتوانند زوایای این اقدامات مثبت و سازنده را بازگو کرده و رویه مناسب و مطلوبی را در بهبود شاخص های این بخش فراهم آورند.

سردار بابازاده بیان کرد: ما تعامل مثبتی را در سپاه اردبیل با خبرنگاران داریم و همواره اعلام کردیم که با روی گشاده و سعه صدر بالا آمادگی داریم در چهار چوب قوانین، مقررات و اختیاراتی که داریم پاسخگوی مطالبات به حق مردم از زبان رسانه ها باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon