رسانه‌ها ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را مدنظر قرار دهند


رسانه‌ها ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را مدنظر قرار دهند

خبرگزاری تسنیم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: بسیج حزب، گروه و جناح سیاسی نیست، بلکه معرف اسلام و قرآن و ارزش‌هاست و انتظار دارد، رسانه‌ها در راستای تغییر فرهنگ جامعه به فرهنگ دینی و اسلامی فعال‌تر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فرد عصر امروز در نشست تعاملی با اصحاب رسانه اظهار کرد: البته در این زمینه ظرفیت خوبی که بسیج از آن برخوردار است باید مورد توجه باشد چرا که این مجموعه ارزشی انقلاب اسلامی در آگاهی بخشی، بصیرت دادن به مردم، ترویج فرهنگ و معارف اسلامی همواره پیش قم بوده و رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

وی با برشمردن وظائف خطیر رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس رویداهای مختلف گفت: در نوبت اول رسانه های ما باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذرای شده آثار ترویج فرهنگ اسلامی و مؤلفه های مرتبط با آن را مورد نظر قرار دهند تا یک حرکت مثبت در اصلاح فرآیندها و رویه‌ها شکل بگیرد.

حجت الاسلام کاملی فرد افزود: در قدم دوم رسانه ها باید با تحلیل درست و واقع بینانه از رویدادهای داخلی و خارجی، مردم را بیشتر با شیطنت های جبهه استکباری و تلاش مجاهدان سپاهی و بسیجی و ارتشی و نیروی انتظامی آشنا کنند تا مردم بیشتر از این متوجه اهمیت و جایگاه خطیر حافظان مکتب اسلام و قرآن باشند.

وی بیان کرد: البته در این زمینه تاکنون حرکت های خوبی و اقداماتی بی نظیر برای ارتقای شاخص های آگاهی بخشی و مطالعه نشریات و روزنامه ها هم راستا با بصیرت افزایی انجام شده و انتظار می رود حرکت ها بیش از گذشته تقویت شده و توسعه پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه بسیج حزب، گروه و جناح سیاسی نیست، بلکه معرف اسلام و قرآن و ارزش هاست، افزود: سپاه و بسیج انتظار دارد، رسانه ها در راستای تغییر فرهنگ جامعه به فرهنگ دینی و اسلامی فعال شوند.

حجت الاسلام کاملی فرد تصریح کرد:رسانه های ما باید در استان اردبیل با همتی مضاعف ضمن ترویج رویه ایثار و شهادت طلبی، سبک زندگی اسلامی را که نقش بی نظیری در دفع آسیب های اجتماعی دارد ترویج داده و نشر بدهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon