فعالیت‌های فرهنگی در مساجد با محوریت روحانیون تدوین شود


فعالیت‌های فرهنگی در مساجد با محوریت روحانیون تدوین شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشکین شهر گفت: روحانیت باید به‌عنوان محور در مساجد حضور داشته باشند و هیئت امنای مساجد به‌ عنوان یار و یاور در این زمینه با روحانی مساجد همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در همایش ائمه جماعت، هیئت امنای مساجد و فرماندهان بسیج مشکین‌شهر اظهار کرد: فرماندهان بسیج، هیئت امنای مساجد و ائمه جماعت رکن اصلی مساجد محسوب می شوند.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به جایگاه روحانیت در مساجد گفت: روحانیت باید به‌عنوان محور در مساجد حضور داشته باشند و هیئت امنای مساجد به‌ عنوان یار و یاور در این زمینه با روحانی مساجد همکاری کنند.

وی همچنین بر اجرای برنامه های فرهنگی در فضای معنوی مسجد توسط جوانان تاکید کرد و افزود: اکنون که دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهای مردم آمده است، مسجد می‌تواند محیطی مناسب برای ورود جوانان به جنگ نرم با دشمن باشد لذا فرماندهان بسیج، هیئت امنای مساجد و ائمه جماعت وظیفه‌دارند با برنامه‌ریزی مدون از نیروهای جوان و نوجوان بسیجی مساجد برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استفاده کنند.

حجت الاسلام باوقار افزود: پیوند بسیج با مساجد پیوندی استوار و جاودانه است و متولیان مساجد باید باتدبیر، زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان را در مساجد فراهم نمایند.

وی افزود: مساجد خاصیت سازندگی و سوزاندگی دارد به طوری که تمام ناخالصی ها را از بین برده و سبب رشد روح و روان انسان می شود.

امام جمعه مشگین شهر گفت: امروزه دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهای مردم آمده است و مسجد می‌تواند محیطی مناسب برای ورود جوانان به جنگ نرم با دشمن باشد.

انتهای پیام/  ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon