هاآرتص: طرح آتش‌بس مورد قبول نتانیاهو کوچکترین دستاوردی برای اسرائیل نداشت

هاآرتص: طرح آتش‌بس مورد قبول نتانیاهو کوچکترین دستاوردی برای اسرائیل نداشت

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه صهیونیستی نوشته طرح آتش‌بس که نخست وزیر رژیم صهیونیستی آن را روز سه‌شنبه پذیرفته کمترین دستاوردی برای این رژیم نداشته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به انتقاد از طرح آتش‌بس غزه که روز سه‌شنبه بین حماس و اسرائیل امضا شد، پرداخت و نوشت این طرح کوچک‌ترین دستاوردی برای اسرائیل نداشته است.

هاآرتص می‌نویسد تنها چیزی که در این طرح سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل توانست به آن افتخار کند جلوگیری از دستاوردهای حماس، از قبیل ممانعت از درخواست این گروه برای دست‌یابی به بندر دریایی یا فرودگاه یا پرداخت دستمزدها بود.

این گزارش می‌افزاید اما تمامی اینها مواردی هستند که حماس بار دیگر در مذاکرات هفته آینده در قاهره آنها را مطرح خواهد کرد.

مقامات فلسطینی، اسرائیلی و مصری روز سه‌شنبه اعلام کردند که توافق بر سر آتش بس در غزه به دست آمده است. خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه وزارت خارجه مصر گزارش داده است که اسرائیل با باز کردن مرز غزه برای رساندن کمک‌های بشردوستانه و همین طور مصالح ساختمانی برای بازسازی غزه موافقت کرده است.

انتهای پیام/م.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت