ثبت‌نام دوره‌ بدون آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد تمدید شد

ثبت‌نام دوره‌ بدون آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد تمدید شد

خبرگزاری تسنیم: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا بیست و پنجم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا بیست و پنجم شهریورماه تمدید شد.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

علوی‌فاضل افزود: هر داوطلب می‌تواند یک رشته محل را انتخاب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت‌نام کند و داوطلبان پس از ثبت اینترنتی با پرینت از ثبت‌نام خود می‌توانند از هشتم شهریورماه به واحدی که ثبت‌نام نموده‌اند، مراجعه کنند.

معاون سنجش و پذیرش در رابطه با رعایت شرط تجانس، گفت: داوطلبان مقطع کاردانی پیوسته ملزمند شرط تجانس را رعایت کرده و رشته‌هایی را انتخاب کنند که با رشته تحصیلی آنها تجانس داشته باشد به غیر از رشته تربیت‌بدنی که از این قاعده مستثنی است و تمام علاقمندان با هر رشته تحصیلی در دیپلم می‌توانند در رشته تربیت‌بدنی ثبت‌نام کرده و مشغول تحصیل شوند.

وی گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند برای ثبت‌نام در مقاطع کاردانی ناپیوسته نیازی به رعایت شرط تجانس نیست و هر داوطلب می‌تواند بدون توجه به نوع دیپلم خود در هر رشته محلی که علاقمند است ثبت‌نام کند.

علوی‌فاضل توصیه کرد: هر چند فرصت ثبت‌نام برای مقاطع کاردانی تا بیست و پنجم شهریورماه وجود دارد، اما لازم است داوطلبان هرچه سریع‌تر در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت‌نام را انجام دهند تا امکان شروع به تحصیل در واحد دانشگاهی مورد نظر خود را داشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon