سرزمین‌های اشغالی آزاد خواهد شد/ رژیم صهیونیستی به‌زودی به بایگانی تاریخ سپرده می‌شود

سرزمین‌های اشغالی آزاد خواهد شد/ رژیم صهیونیستی به‌زودی به بایگانی تاریخ سپرده می‌شود

خبرگزاری تسنیم: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای پیروزی مقاومت و مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند و تأکید کردند که پیروزی نهایی در راه است و سرزمین‌های اشغالی آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان، بیانیه‌ای به‌مناسبت پیروزی قدرتمندانه مقاومت در جنگ 51روزه با رژیم صهیونیستی صادر کردند. این بیانیه که به امضای 183 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است، پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان قرائت شد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

غزه پیروز شد و رژیم صهیونیستی شکست خورد و این مهمترین خبر سیاسی امروز جهان است.

51 روز مقاومت شجاعانه مردم غیور غزه با تقدیم 2135 شهید و 11 هزار مجروح و هزار کودک مجروح و ویرانی هزاران واحد مسکونی محقق شد و به ثمر نشست و این شادی پیروزی سراسری مردم غزه، ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان است.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن درود و احترام به مردم شریف غزه به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا و مجروحین و جانبازان و رهبران حماس و جهاد اسلامی مطمئن هستیم که با عنایت الهی پیروزی نهایی در راه است و ان‌شاءالله همگی در بیت‌المقدس نماز خواهیم گزارد و سرزمین‌های اشغالی آزاد خواهد شد و رژیم صهیونیستی به بایگانی راکد تاریخ سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon