پیروزی بعدی مقاومت، خروج کامل اشغال‌گران از فلسطین است

پیروزی بعدی مقاومت، خروج کامل اشغال‌گران از فلسطین است

خبرگزاری تسنیم: کوثری گفت: ان‌شاءالله پیروزی بعدی جریان مقاومت، بیرون راندن اشغالگران از مرز و بوم فلسطین و جهان اسلام خواهد بود و ۵ میلیون آواره فلسطینی به کشور خود باز خواهند گشت.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی جریان مقاومت اسلامی در غزه در جنگ با رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: حضرت امام(ره) سیاست دقیق و حساب‌شده‌ای را در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر قدس طراحی کردند و باید گفت که توفیقات این روزهای جریان مقاومت، نتیجه سیاست‌های کلانی است که ایشان در آن زمان طراحی و مشخص کردند و مقام معظم رهبری این سیاست‌ها را دنبال کردند و به اجرا درآوردند که امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم.

وی افزود: امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین با این‌که تا این حد تحت ظلم، ستم و فشار قرار گرفتند، اما لبخند بر روی لب‌های‌شان جاری شده است و ما از این بابت خدا را شکر می‌کنیم. این مساله، نتیجه فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین، زورگویان و زیاده‌خواهانی است که همه چیز را برای خود می‌خواهند. بر این اساس باید بگوییم که نیروهای مقاومت فلسطینی توانستند پیروزی بزرگی را نصیب ملت فلسطین خصوصا مردم غزه کنند.

کوثری با بیان این‌که این پیروزی متعلق به جهان اسلام است خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله پیروزی بعدی جریان مقاومت، بیرون راندن اشغالگران از مرز و بوم فلسطین و جهان اسلام خواهد بود و 5 میلیون آواره فلسطینی به کشور خود باز خواهند گشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش تسلیح کرانه باختری در ایجاد قدرت بازدارندگی و ایجاد امنیت برای فلسطینی‌ها گفت: این مساله باید به‌عنوان یک سیاست کلان و کلی هر چه سریع‌تر به اجرا دربیاید و در نهایت روندی شکل گیرد که شاهد اثرات مثبت آن باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon