بزرگترین مشکل جامعه نداشتن استراتژی در برخورد با مشکلات است


بزرگترین مشکل جامعه نداشتن استراتژی در برخورد با مشکلات است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل جامعه نداشتن استراتژی در برخورد با مشکلات است عنوان کرد: تمام تفکر جامعه به آموزش نظری جوانان معطوف شده است و توجهی به آموزش مهارت‌های زندگی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در آئین افتتاحیه اردوگاه فرهنگی، آموزشی و امدادی امید کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر یک سازمان فعال در مواقع بحرانی است اظهار کرد: برحسب شرایط و موقعیت وظیفه اصلی خدمت‌رسانی برعهده هلال احمر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر زمانی وارد می‌شود که آشفتگی‌هایی به دلیل حوادث طبیعی و تحمیلی به وجود آمده باشد خاطرنشان کرد: حوادث طبیعی از اختیار بشریت خارج است اما حوادث تحمیلی از افزایش قدرت نظامی داخلی، افزایش دشمنان و کینه‌ورزی‌های آنان ناشی می‌شود که در کنترل همه این شرایط هلال احمر نقش بسزایی دارد.

مصری با تأکید بر اینکه در زمان وقوع حادثه و ایجاد آشفتگی عواطف بر عقل حاکم می‌شود افزود: در چنین مواقعی، کنترل شرایط نیازمند یک مدیریت ویژه است که بحران ایجاد شده را کنترل کرده و به دور از عواطف به تمام آسیب‌دیدگان کمک‌رسانی شود و هلال احمر نیز در این زمینه نقش خود را بسیار خوب ایفا کرده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آموزش مهارت‌های زندگی باید در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد افزود: سازمان هلال احمر در اوقات فراغت می‌تواند مهارت‌های زندگی را به جوانان آموزش دهد زیرا این مهارت‌ها علاوه بر کمک به آسیب‌دیدگان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی در آینده جلوگیری می‌کند.

مصری با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل جامعه نداشتن استراتژی در برخورد با مشکلات است عنوان کرد: تمام تفکر جامعه به آموزش نظری جوانان معطوف شده است و توجهی به آموزش مهارت‌های زندگی نمی‌شود این درحالی است که بسیاری از افراد هستند که با داشتن تحصیلات عالی در برخورد با مسائل دچار مشکل می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر دارای ظرفیت‌‌های لازم برای خدمت‌رسانی به بحران‌های داخلی و خارجی است اظهار کرد: با توجه به نیروهای توانمند و مدیریت کارآمد هلال احمر این ارگان توانایی حمایت از منطقه از نظر پشتیبانی و لجستیکی را دارد.

مصری فکر، تخصص و منش ایرانی را رمز موفقیت هلال احمر در کشورهای خارجی دانست و عنوان کرد: هلال احمر ظرفیت و توانایی لازم از نظر امکانات لجستیکی و آموزش نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به کشورهای منطقه را دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon