کرسی‌های بین‌المللی ورزش کارگری از بین رفته است/ دنبال راه‌اندازی دوباره ورزش کارگری هستیم

کرسی‌های بین‌المللی ورزش کارگری از بین رفته است/ دنبال راه‌اندازی دوباره ورزش کارگری هستیم

خبرگزاری تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت‌: متأسفانه بسیاری از کرسی‌های بین‌المللی ورزش کارگری ما از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای فدراسیون و ورزش کارگری دارید، اظهار داشت: خوشبختانه ما فدراسیون ورزش کارگری را دوباره راه انداخته‌ایم و آن را مجددا احیا کرده‌ایم.

وی افزود: متأسفانه جایگاه بین‌المللی و کرسی‌های جهانی که در این ورزش داشتیم در چند سال اخیر از دست رفته و قصد داریم بار دیگر آنها را به دست آوریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ما اکنون 70 ورزشگاه در کل کشور داریم و پس از سازمان تربیت بدنی بیشترین میزان ورزشگاه‌ها متعلق به وزارت کار است؛ قصد داریم امسال ورزشگاه‌هایی که بالای 80 درصد در آنها کار شده است تکمیل کنیم و به مرحله بهره‌بر‌داری برسانیم. بسیاری از مراکز ورزشی در شهرهای کوچک متعلق به وزارت کار است و با یک برنامه‌ریزی خوب قصد داریم ورزش کارگری را از این شرایط خارج کنیم.

ربیعی عنوان کرد: قصد داریم امسال برنامه‌ریزی انجام دهیم تا کارگران از این پس بیشتر در ورزش مشاهده کنیم و حجم فعالیت‌های ورزشی‌ آنها افزایش یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon