در جنگ سایبری نیاز به صف‌آرایی نیروهای انقلابی داشتیم


در جنگ سایبری نیاز به صف‌آرایی نیروهای انقلابی داشتیم

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: در جنگ سایبری نیاز به صف‌آرایی نیروهای انقلابی داشتیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد آقامحمدی معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ضمن حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم، در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما به این صف‌آرایی در جنگ سایبری نیاز داشتیم تا توان نیروهای خود را بسنجیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نیروهای مومن، مخلص، با زحمت، تلاش و تخصص خود وارد این عرصه شده‌اند که حرکت آنها بسیار قابل تحسین است.

معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: کمیت رسانه‌‌ای ما با دنیای غرب بسیار متفاوت است. نظر تعداد رسانه‌های آنها بسیار بیشتر از ماست اما ما اینجا هم مانند دوران جنگ به موضوع نگاه می‌کنیم. در آن دوران نیز تعداد ما در مقایسه با دشمن بسیار کم بود اما نتیجه جنگ پیروزی نیروهای کم تعداد اما با انگیزه بود.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای دومین بار انجام می‌شود اما نیاز به بحث تبلیغات و رسانه‌ای شدن دارد تا بتواند مخاطبان خود را آگاه و جذب کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال را به خوبی بشناسند تصریح کرد: خانواده‌ها باید با این فضا آشنا باشند و بدانیم که نمی‌توانیم خود را از آن دور کنیم. آنچنان که دنیای غرب با استفاده از تکنولوژی‌های روز علیه ما تولید محتوا می‌کند ما نیز می‌توانیم با استفاده از نیروی استعداد این جوانان با آنها مقابله کنیم.

معاون فرهنگی سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پایان در خصوص راهکار برای جذب مخاطبان و حضور آنها در این نمایشگاه گفت: در محوطه باز این بوستان می‌توان در کنار نمایشگاه برنامه‌های جذاب هنری برگزار کرد تا خانواده‌ها با کودکان و نوجوانانشان ضمن بازدید از نمایشگاه از برنامه‌های هنری و جذاب نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon