مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند

مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس شورای شهر روترهام انگلیس اعلام کرد که در ارتباط با پرونده آزار جنسی کودکان از کسی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی تلگراف، پاول لاکین، معاون رئیس شورای شهر روترهام با وجود افزایش انتقادات از عملکرد پلیس این شهر درخصوص پرونده آزار جنسی کودکان این شهر و عدم رسیدگی پلیس به این موضوع  اعلام کرد که از شاون رایت، پلیس و کمیسیونر جرایم منطقه یورکشایر جنوبی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

تحقیقات روز گذشته نشان داد که 1400 کودک در سال‌های بین 1997 تا 2013 مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند اما پلیس به اطلاعات مربوط به این موضوع بی‌توجه بوده یا عمدا آنها را از بین برده است.

با وجود انتقادات گسترده از عملکرد شاون رایت در زمانی که مسئول  خدمات کودکان بوده است، لاکین اعلام کرد که کسی نباید از سمت خود استعفا کند. با اینحال وی تصدیق کرد که رایت برای حمایت از کودکان دیر متوجه این مسئله شده است.

وی با اعلام اینکه در سال 2010 وارد بخش خدمات کودکان شده است اعلام کرد که اطلاعی از عمق این جرایم نداشته است. این مقام انگلیسی در ادامه خواستار پاسخگویی افرادی شد که در آن زمان عهده دار مسئولیت بوده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا  رایت باید از سمت خود استعفا کند یا خیرگفت: تصمیم‌گیری دراین باره تنها به خود وی ارتباط دارد. من دراین‌باره اظهار نظر نمی‌کنم.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان